FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

Pe lângă mărcile Epocii de Aur, simboluri din perioada Ceauşistă au fost imprimate şi pe pungile de cadouri: bancnote de 25 şi de 100 de lei, radiouri, imagini cu pionieri, şoimi ai patriei sau reclame în spiritul vremii. „Am dorit să recreăm atmosfera din anii 80“, spune Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România, potrivit paginademedia.ro .

Colţul Epocii de Aur, amenajat în magazinele Carrefour precum Alimentarele de pe vremuri, va fi prezentat clienţilor retailerului timp de o săptămână, până în 7 mai.

Mărci care au supravieţuit şi acum sunt prezente pe rafturi, de la cafeaua Amigo. Pepsi, săpunul Fa şi crema Doina, la Nivea, pasta de dinţi Cristal, ciocolata Rom şi bicicletele Pegas.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 PSD și PNL vor avea candidați separați la București: Gabriela Firea și Sebastian Burduja

2 Citiți și voi cine s-a prezentat la prima recrutare de soldați organizată de MAPN în 2024

3 O informație care dă fiori / Ce știe CIA despre intențiile Rusiei în Europa?

4 „Dacă voiai să câștigi nu era suficient doar să-ți petreci câteva ore cu un bărbat”

5 AUDIO Numele lui Coldea, într-un nou scandal. Anca Alexandrescu a difuzat înregistrări depuse la DNA