Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Giganţii internaţionali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc privirea către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri.

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici (Imagine: Shutterstock)

Iniţial producătorii locali şi internaţionali nu s-au implicat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură.

În ultima perioadă însă tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.

Astfel, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Uni­lever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.

 Citeşte mai multe despre reorientarea marilor producători către comerţul tradiţional pe www.zf.ro.

Sursa: mediafax.ro


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 Cum va fi reformat Ministerul de Interne. Poliţia înghite Jandarmeria la oraş. La sate, e invers

2 Dovada vie a faptului că lupta anticorupție a murit

3 Ți-ai dracu de șobolani! / Șerban Nicolae și-a secretizat sursa a 260.000 de euro, un cont și salariul de la sta…

4 Asta se întâmplă în toate instituțiile! De fapt, tot PSD conduce România!

5 VIDEO Prostul Guvernului a comis-o în direct: penelede, penedeleo, penedele doi..pene

recomandări

Te ia DNA: Sorin Oprescu

S-a lansat Milionarul pentru Android! Descarcă din Play Store

Faceți cunoștință cu Grumpy cat japoneză, care e chiar mai grumpy decât originala