Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Giganţii internaţionali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc privirea către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri.

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici (Imagine: Shutterstock)

Iniţial producătorii locali şi internaţionali nu s-au implicat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură.

În ultima perioadă însă tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.

Astfel, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Uni­lever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.

 Citeşte mai multe despre reorientarea marilor producători către comerţul tradiţional pe www.zf.ro.

Sursa: mediafax.ro

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Informație / Urmează două rețineri la vârful politicii...

2 BREAKING CCR a respins sesizarea președintelui Iohannis și a decis că Parlamentul stabilește data alegerilor p…

3 Ca-n filme! Ea este consiliera PNL care l-a prins pe omul lui Tudorache cu procesele verbale moșmondite!

4 Asta se lasă cu pușcărie! / DOCUMENTUL care confirmă că la Sectorul 1 s-au găsit în urne mai multe buletine de v…

5 ȘOC la vârful UE! Fondarea unei noi UE fără Ungaria și Polonia! Premierul Olandei încalcă în premieră un tabu …