Violența și sexul din media nu duc la creșterea vânzărilor, potrivit unui studiu al Universității din Ohio

Un studiu al Universității din Ohio (SUA) conchide că sexul și violența din televiziune, cinema și presă nu fac să crească vânzările, dezmințind astfel o concepție care a marcat timp de decenii publicitatea, relatează EFE. Studiul postat joi de Asociația Psihologilor Americani (APA) pe site-ul său asigură că, deși sexul și violența atrag mai mult publicul, acest lucru nu se traduce printr-o apreciere mai mare față de produsul căruia i se face publicitate.

În general, conținuturile violente sau cu încărcătură sexuală au un impact negativ sau sunt total lipsite de impact, potrivit concluziilor studiului. "Violența și sexul nu ajută și uneori chiar dăunează publicității", asigură studiul.

Experții au studiat reacțiile a 8.500 de participanți prin intermediul a circa o sută de experimente pentru a determina efectele sexului și violenței în privința atitudinii față de marcă, a intenției de cumpărare și a memorării de către clienți.

Conținutul sexual a afectat negativ memorarea produsului, în timp ce atitudinea față de marcă a fost negativă la reclamele cu conținut violent, față de un conținut clasificat drept neutru, conchide studiul. AGERPRES

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Noi date din exit-poll-uri / Marian Oprișan pierde șefia CJ Vrancea în favoarea PNL! Situație critică la Neamț, …

2 LIVE Alegeri locale 2020 / Prezență la vot de 41,48% la ora 19. În București - 31.86% / Trei județe trec de 50%

3 Situația în exit-poll-uri la ora 16.30: PNL va înregistra un scor național fără precedent! Nicușor Dan-41%, Fi…

4 LIVE Alegeri Primăria București / Prezența la vot în București, cu 4 puncte mai mare decât în 2016 la ora 19

5 VIDEO Scandal cu pesediști agresivi! Priviți, haidamacii care-au însoțit-o pe Firea la vot i-au îmbrâncit pe c…