Procesul lui Mazăre privind retrocedările, amânat; un expert a intrat "în concediu medical prelungit"

Procesul lui Mazăre privind retrocedările, amânat; un expert a intrat "în concediu medical prelungit"

Curtea de Apel București (CAB) a amânat marți judecarea dosarului în care fostul primar al Constanței Radu Mazăre și președintele suspendat al Consiliului Județean Constanța Nicușor Constantinescu sunt acuzați de retrocedarea ilegală a unor terenuri. Motivul amânării l-a constituit faptul că expertul desemnat să efectueze o expertiză imobiliară în acest dosar a intrat "în concediu medical prelungit".

În consecință, instanța a dispus alegerea unui nou expert, în persoana Gabrielei Andrițoiu.

Noul termen al procesului va fi anunțat în zilele următoare.

În sala de judecată a fost adus și Radu Mazăre, acesta fiind arestat în alt dosar, în care este acuzat de DNA de corupție.

Acesta tinde să devină unul dintre cele mai lungi procese din România, fiind de șapte ani pe rolul Curții de Apel București, cu 74 de termene de judecată.

Pe 28 octombrie 2008, Radu Mazăre a fost trimis în judecată de procurorii DNA, alături de alte 36 de persoane, în legătură cu restituirea și atribuirea nelegală a unor întinse suprafețe de teren intravilan din Constanța, Mamaia, plajă și faleză.

Potrivit DNA, prin faptele săvârșite de cei 37 de inculpați s-ar fi cauzat un prejudiciu în valoare de aproximativ 114 milioane euro, dintre care 77,77 milioane euro reprezintă prejudiciu în dauna statului și 36,16 milioane euro — în dauna municipiului Constanța.

AGERPRES


populare
astăzi

1 Documente / Această turnătoare a fost timp de 10 ani membră CNA...

2 Românul care l-a consiliat pe Trump anunță ce li se pregătește rușilor și coreenilor. „N-are nicio problemă să recurgă la metode foarte dure”

3 Are dreptate Mircea Marian / Coaliția de guvernare a mărit taxele și acum nu mai produce nimic

4 VIDEO Priviți, trupele speciale ale Ucrainei au spart frontul rusesc la Zaporojie și au eliberat o localitate strategică

5 VIDEO „Este cea mai amplă operațiune de transport feroviar din Europa din ultimii 30-40 de ani”