Viagra poate provoca orbire la cei care suferă de retinită pigmentară (cercetători australieni)

Viagra poate provoca pierderea vederii la bărbații care suferă de retinită pigmentară, boală rară și ereditară. Cercetători australieni de la Universitatea New South Wales afirmă că pastilele împotriva impotenței pot împiedica acțiunea unei enzime importante în transmiterea semnalelor luminoase de la retină la creier, relatează 7sur7.be.

Se știe deja că prezența sildenafilului, ingredient activ în Viagra, poate duce la probleme de vedere temporare la unele persoane perfect sănătoase. Însă problema semnalată de oamenii de știință australieni este mult mai gravă. O persoană din 50 este susceptibilă să poarte gena care duce la degenerescența celulelor retinei.

În 2011, Viagra a provocat pierderi de auz bruște la sute de persoane din toată lumea, amintește 7sur7.be.


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 ULTIMA ORĂ / Lista de miniștri a Guvernului Orban. Nume nou la Justiție

2 Ponta a dat în diaree! Tudose l-a dat cu capul de pereți! „Victore, dac-o mai arzi mult la două capete cu PSD-…

3 CTP, la Digi 24 / Dacă Barna şi USR nu votează guvernul Orban înseamnă că fac o alianţă toxică, ad-hoc, cu PSD

4 EXCLUSIV / Dăncilă și Ponta s-au înțeles ca Guvernul Orban să nu treacă! Guvernul PSD rămâne în funcție până dup…

5 Cea mai perversă și malefică dihanie din statul român! Citiți asta!

recomandări

Te ia DNA: MIZDRAN MIHAITA MARIAN

S-a lansat Milionarul pentru Android! Descarcă din Play Store

Iată cum te poți cățăra pe turnul Eiffel