Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esenţiale pentru un magazin online de succes:

  • Site-ul trebuie să aibă un design profesionist, ideal optimizat pentru interfeţe mobile
  • Arhitectura informaţiei în site, nivelul de structurare şi organizare
  • Navigare intuitivă, uşor de folosit
  • Meniu simplu, filtre multiple
  • Informaţii cât mai complete despre produse
  • Uşurinţă şi rapiditate în procesul de comandă
  • Formulare uşor de completat, cât mai puţine date personale solicitate şi un număr minim de paşi
  • Reluarea procesului din punctul unde a fost întrerupt
  • Informaţii despre comandă, plată şi livrare

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Cine e femeia care a atras toate privirile la parada de la Arcul de Triumf. Președintele Nicușor Dan s-a oprit și a salutat-o

2 „Lui îi plăcea cu iahtul. Du-te, ia-ţi iahtul, şi pleacă!”

3 Cum l-a găsit ANAF pe bărbatul care a făcut 700.000 de euro din OnlyFans și nu i-a declarat

4 „Să îi concedieze imediat”. Mesajul vehement adresat de 1 Decembrie către Nicușor Dan de un fost consilier al lui Traian Băsescu

5 Noile poduri construite în România fac furori. Investițiile majore au devenit emblemele unor orașe