Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esenţiale pentru un magazin online de succes:

  • Site-ul trebuie să aibă un design profesionist, ideal optimizat pentru interfeţe mobile
  • Arhitectura informaţiei în site, nivelul de structurare şi organizare
  • Navigare intuitivă, uşor de folosit
  • Meniu simplu, filtre multiple
  • Informaţii cât mai complete despre produse
  • Uşurinţă şi rapiditate în procesul de comandă
  • Formulare uşor de completat, cât mai puţine date personale solicitate şi un număr minim de paşi
  • Reluarea procesului din punctul unde a fost întrerupt
  • Informaţii despre comandă, plată şi livrare

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 De citit... / De unde rezultă ce porcării se fac pe banii noștri...

2 „Instituțiile statului au reacționat cu întârziere la conduita infracțională a acestui inculpat”

3 Premieră în emisiunea lui Soloviov, propagandistul Kremlinului: S-a recunoscut dezastrul din economia Rusiei și șomajul în creștere

4 Femeia care a atacat-o cu ranga pe senatoarea POT Valentina Aldea: „Este amanta soțului meu. E o luptă continuă între mine și ea”

5 DOCUMENT Planul de pace propus de SUA în Ucraina