Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esenţiale pentru un magazin online de succes:

 

  • Site-ul trebuie să aibă un design profesionist, ideal optimizat pentru interfeţe mobile
  • Arhitectura informaţiei în site, nivelul de structurare şi organizare
  • Navigare intuitivă, uşor de folosit
  • Meniu simplu, filtre multiple
  • Informaţii cât mai complete despre produse
  • Uşurinţă şi rapiditate în procesul de comandă
  • Formulare uşor de completat, cât mai puţine date personale solicitate şi un număr minim de paşi
  • Reluarea procesului din punctul unde a fost întrerupt
  • Informaţii despre comandă, plată şi livrare

 

 

Sursa: adevarul.ro

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Călin Georgescu, cenzurat pe youtube

2 Imagini cu palatul de neam prost în care locuiește Victor Ciorbea / Acum se războiește în Justiție cu foștii pri…

3 Așa o fi?

4 Adevăruri devastatoare / Cei mai deștepți dintre „băieții deștepți” care ne-au scumpit energia. Oare procurorii …

5 Șeful Poliției din Centrul Vechi: Care a fost temeiul legal al filajului asupra lui Gavriș? Comunicatele de pr…