Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esenţiale pentru un magazin online de succes:

  • Site-ul trebuie să aibă un design profesionist, ideal optimizat pentru interfeţe mobile
  • Arhitectura informaţiei în site, nivelul de structurare şi organizare
  • Navigare intuitivă, uşor de folosit
  • Meniu simplu, filtre multiple
  • Informaţii cât mai complete despre produse
  • Uşurinţă şi rapiditate în procesul de comandă
  • Formulare uşor de completat, cât mai puţine date personale solicitate şi un număr minim de paşi
  • Reluarea procesului din punctul unde a fost întrerupt
  • Informaţii despre comandă, plată şi livrare

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Credeți că DNA va arunca o privire peste informația asta?

2 „Avea abonament la clubul de striptease Luna. Era un vampir” / Dezvăluiri, într-o nouă carte, despre „haremul” lui Putin

3 De citit... / Așa o fi? / Dezvăluiri care dau fiori despre șpăgile din afacerile cu armament ale României

4 La Kiev e noaptea cuțitelor lungi?

5 Oana Gheorghiu, prima reacție după declarațiile lui Carmen Uscatu: „Sunt surprinsă. Sper să nu fie o încercare de a mă înlătura din ONG”