Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esenţiale pentru un magazin online de succes:

  • Site-ul trebuie să aibă un design profesionist, ideal optimizat pentru interfeţe mobile
  • Arhitectura informaţiei în site, nivelul de structurare şi organizare
  • Navigare intuitivă, uşor de folosit
  • Meniu simplu, filtre multiple
  • Informaţii cât mai complete despre produse
  • Uşurinţă şi rapiditate în procesul de comandă
  • Formulare uşor de completat, cât mai puţine date personale solicitate şi un număr minim de paşi
  • Reluarea procesului din punctul unde a fost întrerupt
  • Informaţii despre comandă, plată şi livrare

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 „Venea Mercedesul şi mă lua dimineaţa, aveam apartament în închisoare, puteam să aduc 100 de femei!”

2 Mesaj halucinant al judecătoarei urmărite de procurori în dosarul lui Georgescu: „Oamenii-șerpi te vând pe 30 de arginţi”

3 Mutare misterioasă a Ucrainei?

4 Noua Eră / Priviți cu cine s-a căsătorit acest japonez de 53 de ani!

5 Daciana Sârbu își apără relația cu „cârlanul”