Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esenţiale pentru un magazin online de succes:

  • Site-ul trebuie să aibă un design profesionist, ideal optimizat pentru interfeţe mobile
  • Arhitectura informaţiei în site, nivelul de structurare şi organizare
  • Navigare intuitivă, uşor de folosit
  • Meniu simplu, filtre multiple
  • Informaţii cât mai complete despre produse
  • Uşurinţă şi rapiditate în procesul de comandă
  • Formulare uşor de completat, cât mai puţine date personale solicitate şi un număr minim de paşi
  • Reluarea procesului din punctul unde a fost întrerupt
  • Informaţii despre comandă, plată şi livrare

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 BREAKING Bolojan, prima mare mutare pentru combaterea marii evaziuni fiscale!

2 Dorinel Umbrărescu anunță public câți kilometri din Autostrada Moldovei vor fi gata în 2026

3 VIDEO Cine controlează lumea / Pentru cei care nu înțeleg ce se întâmplă: 10 întrebări / Pentru cei care cred că înțeleg: știți ce urmează?

4 BREAKING Dispare rețeta de la medicul de familie / „Vă duceți la o farmacie, pe baza CNP-ului sau a cardului de sănătate sau a noii cărți de identitate”

5 Fotografii de la SRI antitero ilustrează „trupele rusești, bine echipate”