Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital

Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esenţiale pentru un magazin online de succes:

  • Site-ul trebuie să aibă un design profesionist, ideal optimizat pentru interfeţe mobile
  • Arhitectura informaţiei în site, nivelul de structurare şi organizare
  • Navigare intuitivă, uşor de folosit
  • Meniu simplu, filtre multiple
  • Informaţii cât mai complete despre produse
  • Uşurinţă şi rapiditate în procesul de comandă
  • Formulare uşor de completat, cât mai puţine date personale solicitate şi un număr minim de paşi
  • Reluarea procesului din punctul unde a fost întrerupt
  • Informaţii despre comandă, plată şi livrare

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 De citit ce spune omul ăsta despre legea contestată de președinte cu citate din Eminescu...

2 Grindeanu, la RTV / Ministrul Pîslaru a mers la Bruxelles şi a venit de acolo cu un „to do list”, așa avem primul pachet de măsuri fiscale

3 BREAKING Generalul Cristian Radu, prim-adjunctul lui Arafat la IGSU, a fost condamnat la închisoare 3 ani și 10 luni pentru după ce a mușamalizat un a…

4 BREAKING Mihaela Ciochină, favorită pentru a deveni președinta CCR!

5 Șapte obiceiuri de dimineață care te ajută să slăbești, recomandate de nutriționiști şi susținute de știință