Ucraina a interzis emisia televiziunii ruse de ştiri de business RBK-TV pe teritoriul său

Emisia televiziunii ruse de ştiri de business RBK-TV a fost interzisă în Ucraina, autorităţile de la Kiev anunţând că au luat această decizie "în interesul securităţii informaţiei", informează broadbandtvnews.com.

Ucraina a interzis emisia televiziunii ruse de ştiri de business RBK-TV pe teritoriul său (Imagine: Publimedia/Shutterstock)

Într-o declaraţie de presă, Consiliul audiovizualului din Ucraina informează că a decis interzicerea emisiei acestei televiziuni din cauză că ea nu respectă legislaţia din Ucraina şi nici cea europeană.

Decizia a fost luată ca urmare a unei monitorizări făcute de autoritatea de reglementare în domeniul audiovizual între 25 şi 29 iulie şi, respectiv, între 1 şi 4 august.

RBK-TV se adaugă astfel unei liste de alte televiziuni ruse care au fost interzise în Ucraina, ce include First Channel, RTR Planeta şi Rossiya 24.

Emisia acestor televiziuni a fost suspendată din cauză că "ele nu informau corect telespectatorii".

RBK-TV este prima şi singura televiziune din Rusia care difuzează ştiri de business timp de 24 de ore pe zi. RBK-TV a fost lansată în septembrie 2003, în baza unui parteneriat cu televiziunile internaţionale CNBC şi CNN, şi în prezent este deţinută de compania RBC Information Systems.

Sursa: mediafax.ro


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 Ce nerușinare! Dăncilă, către participanţii la o întrunire electorală: „Spuneţi-le la toţi că trebuie să ne lu…

2 Curvăsăria îngroapă România! Fosta „chinezului” din Guvernul PSD, dată afară din directoratul Transelectrica d…

3 Digi24 / Propunerile controversate de pe lista lui Orban. Cum arată ultima variantă a Guvernului

4 Bursa zvonurilor / Care sunt miniștrii care ar putea face parte din Guvernul Orban. Sighiartău, dat la o parte

5 Așa arată soția premierului desemnat

recomandări

Te ia DNA: Gavrila Laurentiu

S-a lansat Milionarul pentru Android! Descarcă din Play Store

Coaste de miel cu mentă și chimion