Lux și exclusivism la Salonul auto de la Paris, în pavilionul destinat Bentley, Rolls-Royce și Lamborghini

Lux și exclusivism la Salonul auto de la Paris, în pavilionul destinat Bentley, Rolls-Royce și Lamborghini

Grile radiator proeminente, performanțe excepționale și prețuri astronomice sunt ingredientele comune a trei producători de automobile de lux, Bentley, Lamborghini și Rolls-Royce, prezenți la Salonul auto mondial de la Paris, deschis pentru public din 4 până în 19 octombrie. Zilele de 2 și 3 octombrie sunt rezervate presei și profesioniștilor din domeniu, scrie agenția France Presse.

Unul dintre cele mai reprezentative evenimente dedicate industriei auto europene, Salonul auto de la Paris reunește anual cele mai noi modele și cele mai interesante concept-car-uri pe care le propun producătorii de automobile.

Pavilionul dedicat modelelor de lux impresionează prin opulență, fiecare producător aducând modele noi sau propunând versiuni cu performanțe extraordinare.

'Asterion' este primul concept-car hibrid al constructorului Lamborghini, iar Bentley impresionează prin modelul 'Mulsanne Speed', cu perfomanțe incredibile pentru o limuzină de lux: atinge 100 km/h doar 4,9 secunde și o viteză maximă de 305 km/h. Ca și compania Rolls-Royce, constructorul a înregistrat anul trecut vânzări record, succes pe care îl dorește repetat.

Rolls-Royce a adus la Paris modelul său exclusivist 'Phantom Metropolitan', produs în doar 20 de exemplare pentru a răspunde cerinței de unicitate din partea clienților săi. 'Clienții nu vor sa vadă un Rolls-Royce la fiecare colț de stradă, ei vor să dețină ceva unic', a declarat președintele Rolls-Royce, Thorsten Muller.

'Nu suntem obsedați cu orice preț de volum, ci producem mereu cu o mașină mai puțin decât am putea vinde', adaugă el, fiindcă și așteptarea face parte din joc: clienții așteaptă cel puțin patru luni până să primească mașina.

Patronul grupului Lamborghini, Stephan Winkelman, subliniază că, 'dacă vom produce mult, vom distruge valoarea mărcii și, prin urmare, vom ucide visul cu care este asociată marca; nu cumperi un Lamborghini pentru că ai nevoie de o mașină, ci pentru că îți dorești ca un vis să devină realitate'.

În ceea ce privește cifra de vânzări pentru aceste automobile de lux, compania Rolls-Royce speră să atingă în acest an pragul de 4.000 de automobile vândute, iar Bentley, să depășească cele 10.000 de unități vândute anul trecut și să ajungă până în 2018 la 15.000 de unități vândute anual. Lamborghini vizează o creștere constantă a livrărilor în 2014 și 2015, după ce a înregistrat în 2013 un vârf de circa 2.120 de unități vândute.

AGERPRES


Citește și:

populare
astăzi

1 VIDEO Soldați ruși spunând adevărul despre ce se întâmplă cu armata lor în Ucraina

2 Urmează bomba acestor alegeri? / AUR nu îndeplinește „o condiție de fond, determinantă” și toate candidaturile ar putea fi respinse!

3 De citit...

4 VIDEO Frate, nu ți-ai dori să trăiești așa ceva... Ce o fi fost în capul piloților?

5 VIDEO Imagini apocaliptice în Grecia...