Mai multe site-uri culinare, achiziționate cu 2 milioane de euro

Site-urile specializate bucataras.ro, gustos.ro, reteteculinare.ro și culinar.ro au fost achiziționate de Skin Media pentru a fi consolidate în "cea mai mare comunitate culinară din mediul online", cu o investiție inițială de 2 milioane de euro, au declarat joi reprezentanții companiei într-o conferință de presă.

În acest proces, culinar.ro — cel mai vechi site românesc cu specific gastronomic, deschis în 1996 — va deveni "un mall culinar", de unde vor putea fi cumpărate online produse alimentare, aparatură și, într-un viitor apropiat, chiar mobilier de bucătărie.

Directorul general Skin Media, Camil Perian, a declarat că acest demers de transformare al unui site al pasionaților de rețete în platformă pentru cumpărături online a venit și pe un fond de "dezorganizare" a pieței dedicate pasionaților de gătit.

"Dacă vrei haine, te duci la mall (...), dacă vrei produse de gătit știi că un magazin e acolo ... alt magazin e acolo", a spus Perian, adăugând că platforma culinar.ro își dorește să fie, într-un fel, și un agregator al serviciilor dedicate pasionaților de gătit.

Mihai Trăistaru, director de dezvoltare al Skin Media, a spus că pe culinar.ro sunt prezente 30 de branduri legate de industria gastronomiei, ce oferă produse spre achiziționare online. Peste aproximativ o lună vor fi adăugate încă 20 de branduri iar în viitorul apropiat oferta va crește de la cea prezentă — de condimente rare și aparatură de bucătărie — și la mobilier de bucătărie, a adăugat el.

Mai mult, culinar.ro, site pe care pasionații de gătit pot posta rețete, va avea un sistem de răsplătire a utilizatorilor fideli. Astfel, cei mai activi useri vor primi monede virtuale numite "galbeni" cu care vor putea cumpăra produse sau prin intermediul cărora pot obține discount-uri.

"Până acum, piața culinară din România a crescut pe entuziasm. Noi vrem, în prezent, să răsplătim aceste eforturi", a adăugat Camil Perian.

Cele patru site-uri de profil din portofoliul Skin Media însumează peste 4 milioane de useri unici la nivel lunar, peste 19,2 milioane de afișări lunare și 7,8 milioane de vizite, potrivit cifrelor prezentate la conferința de presă.

Site-urile sunt susținute și de peste 1,7 milioane de fani pe paginile de Facebook. În total, pe aceste site-uri au fost postate peste 150.000 de rețete culinare. Potrivit studiilor, 60 % din utilizatorii site-urilor sunt femei, 70 % trăiesc în mediul urban și 60% au vârste cuprinse între 25 și 54 de ani. Mai mult, în cazul culinar.ro, 15 % dintre cei care accesează site-ul sunt din afara României.

Perian a mai spus că se așteaptă ca în 2016 nivelul vânzărilor pe site să fie în jurul sumei de 3 milioane de euro, iar numărul utilizatorilor unici, pentru toate cele patru site-uri să se ridice la 7 milioane, până în decembrie. AGERPRES


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 CCR, asasinii României! / Dr Emilian Imbri, managerul spitalului Victor Babeș: Trei infectați au plecat / Și de la…

2 Document / Pacienții Covid au început să plece din spitale, începând de vineri / Statul rămâne fără instrumentul l…

3 50 de miliarde de dolari. Asta este averea reală a Mafiei PSD care a furat România în ultimii 30 de ani. Numai…

4 ULTIMA ORĂ România are cea mai abruptă creștere a curbei de infectare cu coronavirus din Europa de Est

5 VIDEO Ascultați-l pe Dorneanu ce tupeu de borfaș are! Se apără cu tatăl vitreg al lui Tăriceanu, turnătorul Da…