Pentru reducerea stresului se recomandă să se verifice mai rar e-mailul personal (studiu)

Verificarea mai rară a mesajelor din e-mailul personal este benefică pentru sănătatea mentală și reduce stresul, susțin oamenii de știință canadieni, citați de site-ul Topsante.com.

În cadrul unui studiu realizat timp de două săptămâni, cercetători de la Universitatea din Columbia Britanică (Canada) au analizat comportamentul a 124 de adulți care, în prima săptămână, au fost rugați să își verifice e-mailurile doar de 3 ori pe zi, iar în doua, de oricâte ori doreau.

În urma analizei rezultatelor, cercetătorii au descoperit că adulții care își verificau contul de e-mail de doar trei ori pe zi erau mai puțin stresați și mai concentrați la activitățile desfășurate, decât ceilalți.

Descoperirea este alarmantă, notează AFP, în contextul în care zilnic în lume sunt schimbate circa 183 miliarde de e-mailuri. În Statele Unite, spre exemplu, peste o treime din angajați răspund la e-mailuri în termen de 15 de minute de la primirea acestora, iar 40% din cazurile de întrerupere a lucrului au drept cauză corespondența electronică.

AGERPRES


populare
astăzi

1 Magyar critică decizia României de a opri Cernavodă: „Noi nu i-am ascultat”

2 Record la Loto 6 / 49: Peste 10 milioane de euro câștigate cu un bilet de 8,50 lei din Oradea

3 „Acțiunile lor chiar ne-au redus din debit. Dar au fost 100% legale” / Austria, Ungaria și Slovacia au făcut ca scăderea Dunării să se resimtă mai pute…

4 Uite o informație interesantă! / Rută strategică secretă a Rusiei și Iranului

5 Dănuț Epure, fost rector Ovidius, reținut sub acuzația de proxenetism