'The Interview' a adus 15 milioane de dolari din vânzări online și 2,8 milioane din proiecția în cinematografe

Filmul 'The Interview', care tratează satiric o fictivă tentativă de asasinat asupra liderului nord-coreean Kim Jong-un, a adus 15 milioane de dolari din vânzări online și închirieri pe internet în timpul weekendului, ceea ce face din această comedie controversată filmul online numărul unu al studiourilor Sony Picture din toate timpurile, relatează DPA și France Presse.

Filmul a fost închiriat sau transmis prin intermediul unor platforme precum Google Play, Xbox Video a Microsoft și YouTube Movies de mai mult de două milioane de ori în patru zile, a anunțat Sony într-un comunicat difuzat duminică seara.

După ce inițial a spus că nu va difuza filmul, compania Apple și-a schimbat decizia duminică și a anunțat că acesta va fi disponibil pe iTunes.

Controversa în jurul acestui film a început luna trecută cu un atac cibernetic asupra Sony. Hackerii au amenințat apoi că vor ataca cinematografele care vor difuza filmul.

Sony, care renunțase la difuzarea peliculei, a revenit asupra deciziei și a anunțat că aceasta va fi disponibilă online după ce majoritatea cinematografelor din Statele Unite au spus că nu vor proiecta filmul, din cauza amenințărilor cu violența.

Pelicula a fost totuși difuzată la data stabilită, în ziua de Crăciun, în aproximativ 300 de săli de cinematograf independente din Statele Unite, aducând 2,8 milioane de dolari. Filmul trebuia inițial să fie difuzat în peste 2.000 de cinematografe.

AGERPRES


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 No comment: Ce scrie Rizea despre „Dănuța Budeanu” și „site-ul cuplului Firea / Pandele”

2 Groparii României. Oamenii din umbră / Unde credeți că greșește omul ăsta?

3 Adevărul despre ce se întâmplă în America?

4 Cine este Dorinel Umbrărescu, cel mai puternic constructor român. A câștigat într-o lună contracte de 2 miliar…

5 VIDEO Ceaușeasca și Bobu, varianta 2020. Oameni buni, acesta este PSD!