Ucraina a interzis emisia a 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul său

Justiţia ucraineană a interzis, marţi, difuzarea în Ucraina a 15 posturi de televiziune ruse, printre care Pervîi Kanal, Rossia 24, Russia Today, RBK-TV şi Life News, relatează agenţia ucraineană Ukrinform, în pagina electronică.

De asemenea, au fost interzise posturile RTR Planeta, NTV Mir, TVCI, Rossia 1, Istoria, Petersburg 5, REN TV, Zvezda, TNT şi postul privat pro-Kremlin NTV, informează Mediafax.

"În prezent, realizăm monitorizarea atentă a posturilor ruse cu caracter informaţional. Un tribunal administrativ de la Kiev a luat astăzi (marţi) decizia de a interzice 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul Ucrainei", a anunţat directorul Consiliului Naţional al Audiovizualului din Ucraina, Iuri Artemenko.

Ministerul rus de Externe a denunţat această decizie, acuzând Kievul că încearcă să limiteze libertatea de exprimare.

De asemenea, directorul general al postului de televiziune Pervîi Kanal, Konstantin Ernst, a îndemnat autorităţile ucrainene să anuleze aceste măsuri, care "încalcă norme ale dreptului internaţional".

 

Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 Se conturează posibilitatea scoaterii PSD în afara legii! Urmează noi dezvăluiri! PSD a acționat ca un grup in…

2 Informație / Dragnea va fi propus pentru reținere într-un nou dosar! Posibil și țiitoarea, dar și alți câțiva co…

3 ULTIMA ORĂ Standard&Poor’s reconfirmă ratingul României la BBB- / A-3 / Lovitură grea pentru Ciuma Roșie, care cân…

4 Asta pare servită de servicii / Un consilier al vicelui ASF, vărul lui Dragnea, a fost fotografiat și înregistra…

5 VIDEO „Mă piș pe legitimația ta” / Reacţia vulgară a unui „profesor universitar“ atunci când este rugat să poart…

recomandări

Te ia DNA: ENESCU ION

S-a lansat Milionarul pentru Android! Descarcă din Play Store

Uitați-vă la crocodilul ăsta gigantic!