1 milion de euro pentru panourile cu minciunile lui George Simion

1 milion de euro pentru panourile cu minciunile lui George Simion

Alianța pentru Unirea Românilor a început o campanie outdoor pentru promovarea lui George Simion. Primele panouri cu „case la doar 35.000 de euro”, minciună care i-a și adus liderului AUR porecla „CaritaSimon”, au fost amplasate în puncte vizibile în marile orașe și în București, pentru nu mai puțin de 450 000 de euro plus TVA în doar două luni de promovare.

Conducerea AUR a decis prelungirea contractului, iar costurile pentru menținerea acestor panouri în următoarele trei luni nu este „decât” 300 000 de euro. În plus, organizațiile locale au decis să își finanțeze propria campanie cu panouri de tip cub cu chipul lui Simion, care ridicăsuma cheltuită la aproximativ 1 milion de euro, doar pentru punicitatea cu minciunile aberante, susținute de președintele AUR pentru a-și promova „schema Apartamentul”.

Sume exorbitante au fost cheltuite și în campania anterioară, doar pentru alegerile europarlamentare AUR a achitat facturi în valoare de 5,4 milioane de euro. Miza acestei runde de alegeri fiind alegerea președintelui României, cu siguranță conducerea AUR va găsi soluții de majorare a investițiilor financiare în promovare.



populare
astăzi

1 Le Monde scrie lucruri despre care în România se tace... De ce oare?

2 Primar PSD, fotografii în care agresează sexual o femeie în biroul Primăriei. Edilul susține că sunt realizate cu AI

3 VIDEO Priviți, ucrainenii au „prăjit” cea mai mare rafinărie Lukoil din Rusia, care produce 30% din consumul de benzină al țării

4 Generalul SIE în rezervă Nicolae Iană, fostul procuror militar Vasile Doană și doi rezerviști din SRI, vizați de percheziții în dosarul DNA legat de u…

5 STENOGRAME Apar nume noi în anturajul lui Călin Georgescu. Rețeaua de influență care s-ar fi lăudat că încearcă să îl scoată din țară