1 milion de euro pentru panourile cu minciunile lui George Simion

1 milion de euro pentru panourile cu minciunile lui George Simion

Alianța pentru Unirea Românilor a început o campanie outdoor pentru promovarea lui George Simion. Primele panouri cu „case la doar 35.000 de euro”, minciună care i-a și adus liderului AUR porecla „CaritaSimon”, au fost amplasate în puncte vizibile în marile orașe și în București, pentru nu mai puțin de 450 000 de euro plus TVA în doar două luni de promovare.

Conducerea AUR a decis prelungirea contractului, iar costurile pentru menținerea acestor panouri în următoarele trei luni nu este „decât” 300 000 de euro. În plus, organizațiile locale au decis să își finanțeze propria campanie cu panouri de tip cub cu chipul lui Simion, care ridicăsuma cheltuită la aproximativ 1 milion de euro, doar pentru punicitatea cu minciunile aberante, susținute de președintele AUR pentru a-și promova „schema Apartamentul”.

Sume exorbitante au fost cheltuite și în campania anterioară, doar pentru alegerile europarlamentare AUR a achitat facturi în valoare de 5,4 milioane de euro. Miza acestei runde de alegeri fiind alegerea președintelui României, cu siguranță conducerea AUR va găsi soluții de majorare a investițiilor financiare în promovare.



populare
astăzi

1 Nu mai sunt bani? / Mica Recalculare a pensiilor, în ritm de melc. Doar 65.000 de decizii emise, sub 10%. Ce probleme sunt?

2 BREAKING Curtea de Justiție a UE a stabilit că salariile și pensiile magistraților din România trebuie să fie mari, dar corelate cu salariul mediu di…

3 Începe „curățenia” în companiile de stat. Vicepremierul Oana Gheorghiu va coordona reforma, iar „lista neagră” va fi aprobată joi

4 Țara care ar sări prima în ajutorul României dacă am fi atacați. Istoric: „Un vecin bun e mai valoros ca un frate aflat departe”

5 Impozitul pe mașini, în funcție de capacitatea motorului, dar și de norma de poluare. Autoturismele pentru care taxele ar putea scădea