Agenda ascunsă a noilor butoane Facebook

Săptămâna trecută Facebook a lansat oficial noile butoane, pe lângă clasicul ”like„, aşa-zisele ”reacţii“, care se aflau în testare de luni bune, informează bussinesmagazin.ro

Agenda ascunsă a noilor butoane Facebook

Astfel, paginile reţelei sociale şi postările s-au umplut de ”haha-uri“ sau ”uau-uri“. Conform BM.ro, oamenii nu au mai dat ”like“ la o poză, ci au reacţionat prin ”ador“ sau ”haha“, dacă era vorba de o pisicuţă ce citeşte în timp ce se dă cu rolele.

Misiunea Facebook de a construi „reacţiile“ a început în urmă cu un an. Zuckerberg a fost de acord cu faptul că utilizatorii au nevoie de o metodă mai nuanţată de a interacţiona cu postările de pe reţeaua de socializare.

Poate vă gândiţi la faptul că o comunicare mai nuanţată şi clară se face prin comentarea unui articol. Din cauza faptului că tot mai mulţi oameni accesează Facebook prin intermediul telefoanelor mobile e mai convenabilă interacţiunea prin apăsarea unui buton, astfel emoticoanele (pictograme utilizate pentru a exprima în conversaţiile online diverse stări şi sentimente) par a fi un pas natural pentru reţeaua de socializare.

1,6 miliarde de utilizatori de Facebook folosesc „like” de peste 6 miliarde de ori pe zi!. Companiile caută postările care obţin cele mai multe interacţiuni – like-uri sau share‑uri pentru a-şi spori popularitatea paginii. Dar în acelaşi timp butonul de „îmi place” nu este o unealtă potrivită pentru anumite lucruri – a murit cineva, un cutremur a devastat o regiune din Asia etc.
Aşa că era normal să apară o schimbare. Partea complicată este faptul că această reţetă a fost de succes pentru Facebook până acum. Dacă faci o schimbare, rişti să pierzi ceea ce aveai deja.

„Like-ul este o caracteristică definitorie a Facebook-ului. Era necesar ca această modificare să fie executată foarte bine, fără a distrage atenţia şi fără crea dezordine. Alternativa unui buton de «îmi displace» a fost respinsă pe motiv că ar crea prea mult negativism”, a spus Chris Cox, unul dintre oamenii de la Facebook responsabili cu Newsfeed-ul (fluxul de noutăţi), pentru Bloomberg.

Citeşte continuarea pe bussinesmagazin.ro 

Sursa: mediafax.ro

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 SURSE PSD, în pragul revoltei! Se pregătește debarcarea lui Ciolacu și excluderea Gabrielei Firea!

2 VIDEO El este pușcăriașul analfabet folosit de Antena 3 să-l atace pe Nicușor Dan!

3 Marile orașe unde primarii se știu deja. Cine sunt favoriți la București, Constanța, Pitești, Bacău

4 Atac mizerabil al PSD la adresa Elenei Lasconi, candidată la primăria Câmpulung. Deputată PSD: „În Muscel vene…

5 MAI avertizează că Antena 3 a lansat un fake news / Jegurile acreditează scenariul fraudării alegerilor!