Ana Maria Pochi (MasterCard): România este pe locul 10 în lume din punct de vedere al numărului tranzacţiilor contactless

Ana Maria Pochi (MasterCard): România este pe locul 10 în lume din punct de vedere al numărului tranzacţiilor contactless

România se află în prezent pe locul 5 în Europa şi pe locul 10 la nivel mondial din punct de vedere al numărului de tranzacţii contactless, a declarat marţi Ana Maria Pochi, manager de cont al MasterCard România, la un eveniment de specialitate.

"Din punct de vedere al pieţei din România, cred că un exemplu foarte bun despre modul în care ne comportăm şi adoptăm tehnologia este legat de plăţile contactless, care au fost adoptate într-un mod foarte rapid şi prietenos de către români. În acest moment România este pe locul 5 în Europa şi pe locul 10 la nivel mondial din punct de vedere al numărului de tranzacţii contactless. A fost un efort, a fost o investiţie de 7-8 ani, atât pe partea de emitere... Ca număr de tranzacţii, ca număr de plăţi, avem un studiu efectuat în acest sens, care ne poziţionează astfel", a afirmat reprezentantul MasterCard România, la reuniunea Bankers Summit 2019.

Aceasta a adăugat că infrastructura pe care funcţionează plăţile contactless ajută compania să ajungă la clienţii care nu folosesc servicii bancare.

"A fost un efort, o investiţie în infrastructură, pentru că infrastructura joacă un rol-cheie. Infrastructura aceasta ne ajută la un moment dat să pătrundem şi în zona aceasta care nu este bancarizată, că acolo este potenţial, şi din punct de vedere al plăţilor electronice şi al cardurilor şi aşa mai departe, la acea populaţie de 40% care în acest moment nu se află în zona bancară", a adăugat Ana Maria Pochi la evenimentul organizat de Ziarul Financiar.

Ea a precizat că tehnologia contactless are scopul de a introduce în comportamentul utilizatorului rutina folosirii zilnice.

"În principiu ne uităm la numărul de tranzacţii, pentru că tehnologia contactless este făcută să introducă în comportamentul utilizatorului (obişnuinţa ca, n.red.) acest comportament să îl facă zilnic. Adică nu neapărat volumele sunt relevante în această zonă, ci mai degrabă numărul de tranzacţii, pentru că în momentul în care ai această facilitate, care este şi sigură, comportamentul de zi cu zi al utilizatorului devine acest tic, acest behaviour zilnic", a precizat reprezentanta MasterCard România. AGERPRES

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Șeful Armatei Ucrainei se dă cocoș: Putem distruge şapte tancuri ruseşti în 36 de secunde

2 Un colier uman?

3 De citit ce spune generalul Wesley K. Clark...

4 O polițistă s-a împușcat în cap, în wc-ul unei gări din Mehedinți

5 Nave de desant ale Rusiei se îndreaptă din Nord, cel mai probabil, spre Marea Neagră