Bătălia giganţilor: Amazon, Alibaba, Wal-Mart şi eBay, sau cum se joacă atuurile la nivel înalt

Bătălia giganţilor: Amazon, Alibaba, Wal-Mart şi eBay, sau cum se joacă atuurile la nivel înalt

Toate aceste branduri incearca „sa ia fata” celorlalte, deseori prin inovatie, uneori prin agilitate, alteori prin lovituri „sub centura” – totul, evident, in spiritul fair-play-ului si a unei concurente benefice clientului final. Marimea oricarui business este insa data de veniturile lor. Mai jos, ce afaceri au inregistrat cei patru giganti anul trecut:

Amazon.com – 74,45 miliarde de dolari, in crestere cu 22% fata de 2013 Alibaba.com – 7,5 miliarde de dolari, evolutie de 53% fata de anul fiscal 2012 (estimare an fiscal 2013-2014) eBay.com – 16,04 miliarde de dolari, evolutie de 14%

Wal-Mart, gigantul care incearca sa se lepede de trecut

La o prima vedere s-ar putea spune ca Wal-Mart domina categoric piata, insa lucrurile nu stau deloc atat de simplu precum pare. Pe web, Wal-Mart a ramas in urma si, daca in prezent lucrurile inca functioneaza prin intermediul magazinelor traditionale, in urmatorii ani va fi important ca gigantul american sa isi puna la punct platformele Web pentru a putea concura cu un eCommerce in crestere agresiva. Conform Nielsen, eCommerce-ul va castiga teren mai rapid decat orice alt segment de piata pana in 2017 cu cresteri medii de 11%/an.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 De citit / Ioana Ene Dogioiu atrage atenția asupra unei manipulări de campanie

2 Asta e realitatea crudă, oameni buni! Viața „chalet girls”, fetele care-i servesc pe bogații din Alpi...

3 ALERTĂ Ungaria ar putea cere în secunda doi Transilvania de la România dacă planul pro-Rusia al lui Trump pentru Ucraina ar fi acceptat!

4 ALERTĂ SUA propun dezmembrarea țării și acceptarea ocupației rusești, „oferta” finală a lui Trump pentru Ucraina

5 E tare propunerea asta după ce maghiarii s-au muncit să descopere rămășițele lui Matei Corvin