Black Friday/Tranzacţiile au depăşit 236 milioane de lei, la ora 14:30; coşul mediu de cumpărături, în valoare de 728 de lei

Black Friday/Tranzacţiile au depăşit 236 milioane de lei, la ora 14:30; coşul mediu de cumpărături, în valoare de 728 de lei

Volumele tranzacţionate de Black Friday au depăşit 236 de milioane de lei, la ora 14:30, cu aproape 71% peste valoarea înregistrată la ediţia din 2019, conform datelor în timp real publicate, vineri, de PayU România.

Analiza de specialitate arată un număr total de tranzacţii de 326.550, în creştere cu 77,38%, de la an la an.

Totodată, volumele totale tranzacţionate cross-boarder au atins valoarea de 16,2 milioane de lei (+106,4%) din 28.688 de tranzacţii (+109,7%).

Datele PayU România relevă, în acelaşi timp, că volumele de plată cu un singur click au ajuns la aproximativ 119 milioane de lei, în creştere faţă de anul trecut cu 84,24% şi un total al tranzacţiilor de 170.266, aproape dublu în comparaţie cu ce se consemna în 2019.

Pe categorii de produse, pe primul loc în preferinţe a rămas IT&C, cu 221.156 de tranzacţii, urmat de eTail - produse variate (peste 84.000 de tranzacţii) şi Gaming (cu circa 11.700 de tranzacţii).

Numărul mediu de tranzacţii efectuate pe minut a ajuns la aproape 400, de la 319, cât se raporta la ora 11:20.

Valoarea medie a coşului de cumpărături este de 728 de lei, iar la plata cu cardul în rate suma medie era de 1.084 de lei (+13%).

Un studiu realizat de Kantar România arată că mai mult de jumătate dintre români (54%) vor cumpăra cel puţin un produs în cadrul campaniei de reduceri Black Friday din acest an, iar bugetul mediu alocat este de 2.200 de lei.

Cercetarea de specialitate evidenţiază o preferinţă crescută pentru mediul online în rândul potenţialilor cumpărători de Black Friday. Astfel, 46% dintre aceştia se gândesc prima oară la un magazin online, în creştere cu 20% faţă de anul trecut.

În topul retailerilor online preferaţi de români se află eMag , urmat de Altex.ro şi Flanco.ro .

În privinţa produselor pe care doresc să le cumpere, datele Kantar relevă un interes crescut pentru produse destinate întregii familii, precum electrocasnice şi televizoare, dar şi pentru telefoane mobile şi îmbrăcăminte. Pe listă se mai regăsesc: laptopurile, articolele Home & Deco şi încălţămintea. AGERPRES


Citește și:

populare
astăzi

1 Așa se scrie istoria, oameni buni, din lucruri mărunte și neștiute...

2 VIDEO Atac cu rachete fără precedent al Ucrainei împotriva Rusiei

3 Voi ați văzut asta? / America, oameni buni...

4 Așa o fi?

5 VIDEO București 2024...