CNAS a cumpărat servicii de mentenanță pentru sistemul informatic al cardului de sănătate

Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a cumpărat servicii de help-desk, mentenanță și suport tehnic pentru sistemul informatic al cardului electronic de asigurări de sănătate, se arată într-un anunț publicat vineri în SEAP.

Potrivit anunțului, un "acord cadru de servicii de help-desk, mentenanță și suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurări de sănătate" a fost încheiat pe 21 noiembrie cu societatea Teamnet International SA din Ploiești.

Valoarea totală finală a acestuia este de 14.755.500 de lei, fără TVA, iar durata — 36 de luni.

Acordul a fost încheiat în urma unei proceduri de licitație deschisă, criteriul de atribuire fiind prețul cel mai scăzut.

Tot printr-o licitație deschisă, CNAS a încheiat cu Teamnet International SA și "un contract subsecvent de help-desk, mentenanță și suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurări de sănătate", în valoare de 167.438 de lei, fără TVA, cu durata de o lună, potrivit unui alt anunț publicat vineri în SEAP.

AGERPRES

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 RAPORT OFICIAL / România, pe primul loc în evoluția epidemiei de COVID-19 în UE: cea mai mare rată de pozitivar…

2 Rusia amenință direct România: „Tentativele provocatoare nu vor rămâne fără răspuns. Să se gândească serios la…

3 Scandal sexual cu reținere! Soția unui multimilionar român îl acuză pe afacerist că a supus-o la perversiuni …

4 DOCUMENT / Informațiile care dinamitează Poliția Capitalei! Berechet cerea detalii dintr-un dosar de omor peste …

5 Planul din Kiseleff pentru moțiunea de cenzură: care sunt mizele pentru PSD și cum arată calcule pe voturi / Cel…