Facebook pregăteşte butonul „Vezi aici”

Facebook pregăteşte butonul „Vezi aici”

Potrivit site-ului AllFacebook, reţeaua socială pregăteşte o modalitate automată dedicată paginilor prin care să promoveze videoclipurile, prin aşa-numitul Call to Action.

Acesta este un principiu prin care paginile invită utilizatorii să comenteze şi să interacţioneze cu un anumit tip de conţinut.

Imaginile arată un meniu de Call to Action prin care putem scrie, de exemplu, “Watch this great video” sau “Learn more”. În română, acest lucru s-ar putea traduce prin deja celebrul “Vezi aici”. De asemenea, putem pune descrierea videoclipului pentru o promovare mai bună.

Facebook încearcă să promoveze reclamele video, care aduc din ce în ce mai multe venituri companiei. Potrivit raportului pentru trimestrul doi, venitul din advertising a ajuns la 2,68 miliarde de dolari, iar reclamele mobile au constituit 62% din această sumă.

Dar mulţi utilizatori s-au plâns de faptul că reclamele şi videoclipurile de la utilizatori pornesc automat.

Dacă vreţi să aflaţi cum să închideţi această opţiune, citiţi acest articol de pe playtech.ro.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 DOCUMENTE „Realitatea este mult mai nuanțată și diferită” / Unul dintre cei mai importanți economiști români arată că nu politicienii și clientela de pa…

2 „Toți vor cash, altfel nu mai vin” / Un cunoscut jurnalist dezvăluie un fenomen care se întâmplă deja în relațiile dintre terți deși nu s-a mărit nicio …

3 BREAKING „Ani la rând ni s-a spus că România crește. Ni s-au livrat iluzii” / Mesaj dramatic al ministrului finanțelor!

4 Avertisment dur de la românul care conduce 100 de războinici în prima linie în Ucraina. „Asta nu se face în România și e grav”

5 ALERTĂ Guvernul a aprobat ordonanța care plafonează la 300 lei brut sporul de condiții vătămătoare pentru bugetari!