Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Celebra firmă de bijuterii Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay într-o nouă campanie publicitară. Ajunsă celebră datorită filmului 'Mic dejun la Tiffany', cu Audrey Hepburn, marca există din 1837, iar firma a decis acum să se modernizeze în cea mai recentă campanie de publicitate a sa, intitulată 'Will you?'.

Potrivit site-urilor Time și Madmoizelle, preluate de 7sur7.be, pentru prima oară un cuplu de homosexuali, împreună în viața reală, face reclamă la un inel de logodnă creat de Tiffany.

'Poveștile de dragoste se petrec sub diferite forme', a declarat o reprezentantă a firmei în revista Elle. 'Inelul de logodnă marca Tiffany este prima frază pe care un cuplu o scrie împreună, construind o viață profund intimă și excepțională', a adăugat ea.

AGERPRES


populare
astăzi

1 Recorder / Documentar devastator despre starea Justiției din România, în ziua în care CCR decide dacă magistrații își merită pensiile speciale

2 Mesajul dur al unui profesor de Drept: Dacă un neurochirurg de 65 de ani poate opera, și un judecător poate pronunța divorțuri

3 Generalul format în SUA detonează miturile despre strategia americană și singurii români agreați de Trump

4 BREAKING Încep represaliile împotriva magistraților care au depus mărturie în documentarul Recorder despre Justiție. Primul e Laurențiu Beșu

5 Culisele amânării CCR pentru după Crăciun a judecării sesizării Înaltei Curți privind reforma pensiilor magistraților