Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Celebra firmă de bijuterii Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay într-o nouă campanie publicitară. Ajunsă celebră datorită filmului 'Mic dejun la Tiffany', cu Audrey Hepburn, marca există din 1837, iar firma a decis acum să se modernizeze în cea mai recentă campanie de publicitate a sa, intitulată 'Will you?'.

Potrivit site-urilor Time și Madmoizelle, preluate de 7sur7.be, pentru prima oară un cuplu de homosexuali, împreună în viața reală, face reclamă la un inel de logodnă creat de Tiffany.

'Poveștile de dragoste se petrec sub diferite forme', a declarat o reprezentantă a firmei în revista Elle. 'Inelul de logodnă marca Tiffany este prima frază pe care un cuplu o scrie împreună, construind o viață profund intimă și excepțională', a adăugat ea.

AGERPRES


Citește și:

populare
astăzi

1 Cea mai mare notă luată de Piedone în viața lui a fost un 6...

2 Bilanțul după trei luni al noului comandant al Forțelor Armate Ucrainene: Armata lui Putin sângerează din greu, dar câștigă încă teren

3 STENOGRAME „Eugen Mîrtz i-a inoculat victimei ideea că prin sexul anal a salvat-o de la moarte deblocându-i o chakră ce controlează punctele vitale”

4 „Această funcție revine prin tradiție Statelor Unite” / Băsescu dezvăluie că nu România l-a propus pe Mircea Geoană la NATO!

5 Articol dubios despre România apărut în presa de la Budapesta...