În plină campanie electorală a lui Firea, Primăria Capitalei a difuzat 600 de spoturi pe cinci televiziuni, în doar șapte zile

În plină campanie electorală a lui Firea, Primăria Capitalei a difuzat 600 de spoturi pe cinci televiziuni, în doar șapte zile

1.850.000 de lei pentru “activități de marketing și promovare” au început să fie cheltuiți pe Primăria Capitalei, în cadrul unei campanii care se va încheia chiar în ziua alegerilor locale, pe 27 septembrie, scrie  Libertatea .

În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, care promovează activitatea Primăriei Capitalei, au umplut 635 de spații de reclamă, pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus și România TV.

Conform raportului de monitorizare, care acoperă șapte zile din perioada campaniei electorale, cele două spoturi ale PMB au ajuns să fie difuzate și de 20 ori pe zi la următoarele televiziuni: B1 TV, Antena 3, Digi 24, Realitatea Plus, România TV, se spune în  articolul ce poate fi citit intergal aici .


populare
astăzi

1 Uite o chestie de îți stă mintea-n loc... / Poate nu știați, dar personaje ca ăsta colcăie prin toate instituțiile statului

2 Atenție la „polițistele fierbinți”

3 Kovesi, replică decentă după ce Băsescu a spus că a greșit când a numit-o la șefia DNA

4 Avionul premierului slovac, grav avariat pe aeroportul din Bruxelles: „Nu se mai poate zbura cu el”

5 „Ar fi o situație de coșmar și pentru România”. Previziunile sumbre făcute de Armand Goșu despre direcția în care evoluează situația din Ucraina