În plină campanie electorală a lui Firea, Primăria Capitalei a difuzat 600 de spoturi pe cinci televiziuni, în doar șapte zile

În plină campanie electorală a lui Firea, Primăria Capitalei a difuzat 600 de spoturi pe cinci televiziuni, în doar șapte zile

1.850.000 de lei pentru “activități de marketing și promovare” au început să fie cheltuiți pe Primăria Capitalei, în cadrul unei campanii care se va încheia chiar în ziua alegerilor locale, pe 27 septembrie, scrie  Libertatea .

În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, care promovează activitatea Primăriei Capitalei, au umplut 635 de spații de reclamă, pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus și România TV.

Conform raportului de monitorizare, care acoperă șapte zile din perioada campaniei electorale, cele două spoturi ale PMB au ajuns să fie difuzate și de 20 ori pe zi la următoarele televiziuni: B1 TV, Antena 3, Digi 24, Realitatea Plus, România TV, se spune în  articolul ce poate fi citit intergal aici .

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Comentator turc de la CM, schimbat în timpul meciului după ce a rostit numele „interzis” al unei legende a Turciei

2 Un stick descoperit în anusul unui agent FSB arestat de ucraineni arată cum a ajuns Ungaria un hub al spionajului rusesc

3 Foarte interesante amănunte!

4 Lumea interlopă este în doliu

5 „Vladimir Putin a căzut pe scări și a făcut pe el”