În plină campanie electorală a lui Firea, Primăria Capitalei a difuzat 600 de spoturi pe cinci televiziuni, în doar șapte zile

În plină campanie electorală a lui Firea, Primăria Capitalei a difuzat 600 de spoturi pe cinci televiziuni, în doar șapte zile

1.850.000 de lei pentru “activități de marketing și promovare” au început să fie cheltuiți pe Primăria Capitalei, în cadrul unei campanii care se va încheia chiar în ziua alegerilor locale, pe 27 septembrie, scrie Libertatea.

În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, care promovează activitatea Primăriei Capitalei, au umplut 635 de spații de reclamă, pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus și România TV.

Conform raportului de monitorizare, care acoperă șapte zile din perioada campaniei electorale, cele două spoturi ale PMB au ajuns să fie difuzate și de 20 ori pe zi la următoarele televiziuni: B1 TV, Antena 3, Digi 24, Realitatea Plus, România TV, se spune în articolul ce poate fi citit intergal aici.

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Documente secrete despre Olaf Scholz, noul cancelar al Germaniei

2 „Bula va exploda” / Avertismentul legendarului investitor Jeremy Grantham

3 VIDEO Jenante imagini! / Loredana, dezmăț la restaurant cu „morcovul” italian

4 Ce spune un șofer STB, sub protecția anonimatului, despre greva care a paralizat orașul, despre presiunile sin…

5 Generalii PSD înainte de ședința CSAT...