În plină campanie electorală a lui Firea, Primăria Capitalei a difuzat 600 de spoturi pe cinci televiziuni, în doar șapte zile

În plină campanie electorală a lui Firea, Primăria Capitalei a difuzat 600 de spoturi pe cinci televiziuni, în doar șapte zile

1.850.000 de lei pentru “activități de marketing și promovare” au început să fie cheltuiți pe Primăria Capitalei, în cadrul unei campanii care se va încheia chiar în ziua alegerilor locale, pe 27 septembrie, scrie  Libertatea .

În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, care promovează activitatea Primăriei Capitalei, au umplut 635 de spații de reclamă, pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus și România TV.

Conform raportului de monitorizare, care acoperă șapte zile din perioada campaniei electorale, cele două spoturi ale PMB au ajuns să fie difuzate și de 20 ori pe zi la următoarele televiziuni: B1 TV, Antena 3, Digi 24, Realitatea Plus, România TV, se spune în  articolul ce poate fi citit intergal aici .


populare
astăzi

1 Voi ați citit ce scrie Ana Birchall despre ce urmează să se întâmple după decizia judecătoarei Savonea în cazul Voiculescu?

2 Citiți asta / Aceste porcării transpartinice au îngropat România....

3 „Venea Mercedesul şi mă lua dimineaţa, aveam apartament în închisoare, puteam să aduc 100 de femei!”

4 Bătaie în timpul unui zbor Tel Aviv - Bucureşti. 30 de pasageri au fost implicaţi în altercaţie. Poliția a intervenit imediat după aterizare

5 BREAKING „L-am chemat să ocupe o poziție la București”