Ivan (CNAB): Am trimis notificări de reziliere a contractelor tuturor companiilor de handling de pe Aeroportul Otopeni

Ivan (CNAB): Am trimis notificări de reziliere a contractelor tuturor companiilor de handling de pe Aeroportul Otopeni

Reprezentanţii Aeroportului Otopeni au trimis, săptămâna trecută, notificări de reziliere a contractelor tuturor agenţilor de handling, urmând ca acordurile să fie finalizate la 31 decembrie, dacă firmele nu acceptă condiţiile impuse de aeroport, a declarat, marţi, Alexandru Ivan, directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB).

El a participat la o conferinţă internaţională pe tema provocărilor cu care se confruntă aeroporturile şi a fost întrebat de jurnalişti, la plecare, cum va rezolva problema cu agenţii de handling de pe Aeroportul Otopeni.

"Am trimis notificări de reziliere tuturor agenţilor de handling, deoarece aceştia nu au acceptat niciuna dintre condiţiile noastre, respectiv modernizarea parcului auto în două etape şi acomodarea numărului de personal astfel încât să poată fi respectaţi nişte timpi", a arătat el.

Marea parte a contractelor expiră la finele anului, urmând să nu mai fie prelungite dacă firmele nu sunt de acord cu cerinţele aeroportului.

"Notificările au fost transmise săptămâna trecută şi urmează ca, în maximum 10 zile, noi să le trimitem noua formă de contract. Noi nu ne dorim să rupem contractul cu ei, să nu mai opereze pe aeroport, ci ne dorim să opereze în condiţii normale. Urmează să vedem dacă până la finele anului vor semna noile contracte sau nu. Operarea lor pe aeroport nu depinde decât de ei", a mai spus Ivan.

Firmele de handling au termen până în iunie să-şi reînnoiască parcul auto cu norme de poluare Euro 6, urmând ca până la finele anului 2020 să-şi reînnoiască tot parcul auto şi să-şi adapteze numărul de personal astfel încât să respecte timpii propuşi de aeroport, care sunt timpii standard în toată lumea.

Ivan nu a răspuns care este situaţia actuală, precizând doar că "din păcate, situaţia nu este îmbucurătoare".

"Aeroportul nu este responsabil pentru transportul pasagerilor şi procesarea bagajelor, care sunt responsabilitatea exclusivă a firmelor de handling. Noi ceea ce putem face este să îmbunătăţim şi să venim în susţinerea pasagerilor prin implementarea unor măsuri pentru agenţii de handling. O îmbunătăţire se poate observa, dar a trebuit să dăm notificări şi amenzi ca să se vadă acest lucru", a susţinut oficialul companiei de aeroporturi.

El a explicat că piaţa este liberă şi că orice companie de handling poate veni în locul celor care rămân fără contracte. AGERPRES

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Așa arată decăderea unei dive...

2 Scandalul falsului sex oral / „Nu este o gogoriță de cancan, este real și s-ar putea să se transforme într-o che…

3 Regele proștilor și-a băgat partidul în faliment! / Ponta pierde și salariul și Tesla X de 130.000 de euro de l…

4 AUDIO „Vin și te iau din pat și acolo la tine, de față cu mumă-ta și cu tac-tu, îți tai capu’!”

5 Interesant ce spune profesorul de la Yale / Rămâne de văzut dacă a fost prostie sau intenție