Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Giganţii internaţionali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc privirea către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri.

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici (Imagine: Shutterstock)

Iniţial producătorii locali şi internaţionali nu s-au implicat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură.

În ultima perioadă însă tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.

Astfel, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Uni­lever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.

Citeşte mai multe despre reorientarea marilor producători către comerţul tradiţional pe www.zf.ro .

Sursa: mediafax.ro


populare
astăzi

1 Ce se întâmplă la Moscova? / Putin se teme de o lovitură de stat. Panica a cuprins Kremlinul, președintele „a rămas fără cărți de jucat”

2 Ponta, lângă Makaveli la negocierile cu parlamentari care au plecat din partidele POT și SOS

3 De citit... / Vechea elită a lui Putin e neliniștită. O nouă generație de personaje se ridică spre vârf

4 Ucrainenii au publicat imagini cu grupuri de asalt rusești formate din femei

5 Unul dintre cele mai misterioase locuri de pe pământ și secretele sale. Unde se află Area 51 a Egiptului și ce se ascunde în adâncurile pământului