Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici

Giganţii internaţionali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc privirea către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri.

Marii producători şi-au dat seama că nu pot trăi fără magazinele mici (Imagine: Shutterstock)

Iniţial producătorii locali şi internaţionali nu s-au implicat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură.

În ultima perioadă însă tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.

Astfel, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Uni­lever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.

Citeşte mai multe despre reorientarea marilor producători către comerţul tradiţional pe www.zf.ro .

Sursa: mediafax.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 Maneaua care a înnebunit planeta. Melodia este în centrul unei controverse uriaşe

2 Justiția din Ro a comis-o din nou! Asta e din aia jegoasă, făcută în nesimțire!

3 O dezvăluire care dă de gândit / „Din păcate, nu am avut ocazia să-l cunosc pe Zelensky în persoană. Probabil că are alte lucruri de făcut”

4 Voi vedeți ce le fac ucrainenii rușilor?

5 VIDEO Asta cu cei doi militari ucraineni de origine română, tată și fiu, o fi adevărată?