Răsturnare de situație?/Titi Aur: Înainte să-și cumpere Porsche, David Popovici a făcut un curs de conducere defensivă. Asta arată din nou cât de conștient este

Răsturnare de situație?/Titi Aur: Înainte să-și cumpere Porsche, David Popovici a făcut un curs de conducere defensivă. Asta arată din nou cât de conștient este

Titi Aur a declarat, marți, la Digi24 , că, înainte să-și cumpere Porsche, David Popovici a făcut un curs de conducere defensivă, ceea ce „arată din nou cât de conștient este”.

„În primul rând, David este un tânăr excepțional, nu trebuie să mai spun eu cuvinte frumoase despre el, pentru că îl știm, îl cunoaștem, face lucruri minunate și este și foarte, foarte calculat în tot ce face în viață. Faptul că îi place, că e îndrăgostit de o mașină, că iubește un automobil, ar trebui să înțeleagă oricine acest lucru, dar din păcate sunt și unii care nu înțeleg că poți să iubești automobilismul în orice formă, nu neapărat automobilismul sportiv, să-ți placă o mașină, sau să conduci o mașină care este și sigură, și frumoasă. Și este un tânăr care merită acest lucru”, a spus Titi Aur.

„A venit acum două luni, trei luni, nu mai știu exact, a făcut împreună cu niște colegi cursul de conducere defensivă. Asta arată din nou cât de conștient este. Înainte de a se urca la volanul unui bolid a vrut să înțeleagă cum se conduc mașinile în siguranță. Atenție, nu cursul de conducere sportivă, nu de pilotaj, ci cel de conducere defensivă. Conducere defensivă, sau «defensiv» înseamnă să te aperi. La modul general, vorbind despre termen. Când mergi pe stradă trebuie să te aperi de două lucruri. Unu, să nu greșești tu, deci să știi ce să faci ca să nu te pui singuri în pericol, și trebuie să înțelegem că foarte mulți dintre noi ne punem în pericol făcând manevre greșite, intenționat sau nu, din neștiință. Și doi, să te aperi de ce greșesc ceilalți. Adică, pentru a ajunge în siguranță undeva trebuie să nu greșești, dar și să te aperi. Și asta se face la cursul de conducere defensivă. Se învață tot felul de proceduri prin care stăpânești mașina, faci manevre care sunt și legale, dar și în interiorul conducerii defensive. Vă dau doar un exemplu foarte scurt – dacă mergi pe polei pe o stradă aglomerată cu 30 sau cu 40 km/h în oraș, ești legal pentru că viteza este de 50 km/h, dar e și foarte riscant, îți asumi riscuri foarte mari, pentru că nu înțelegi. Deci nu e totul să fii legal”, a adăugat expertul în conducere defensivă.



populare
astăzi

1 Adevărații șefi ai României, la ei e cheia...

2 VIDEO „Taci dracu' din gură, ești altă generație, nu vă suport” / Claudiu Bleonț și-a umilit fetița pe scenă

3 O informație care dă de gândit...

4 VIDEO Nicușor Dan a luat-o razna? Serie de gafe la dezbaterea de la TVR

5 Aceste lucruri se petrec în „curata” Germanie... La Amsterdam, unde abia poți respira pe anumite străzi din cauza „ierbii”, cum o fi?