Reacţia la Reacţiile introduse de Facebook nu este cea aşteptată. Cum se comportă în realitate utilizatorii

Reacţia la Reacţiile introduse de Facebook nu este cea aşteptată. Cum se comportă în realitate utilizatorii

Potrivit unui nou studiu realizat de firma Quintly, noile reacţii nu sunt foarte populare printre utilizatorii de Facebook, iar majoritatea continuă să folosească butonul Like pentru a-şi arăta aprecierea faţă de un anumit tip de conţinut

Reacţia la Reacţiile introduse de Facebook nu este cea aşteptată. Cum se comportă în realitate utilizatorii (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/ Hepta)

Introduse la începutul acestui an, noile Reacţii Facebook le oferă utilizatorilor mai multe modalităţi prin care îşi exprima atitudinea faţă de o postare, prin noi etichete pentru: dragoste, râs, uimire, tristeţe sau mânie, scrie Go4it .

Firma a analizat 130.000 de postări şi a descoperit că 97% din interacţiunile generate de acestea sunt Like-uri, comentarii şi Share-uri, potrivit Go4it.

O explicaţie pentru faptul că noile caracteristici ale butonului Like nu sunt prea folosite ar fi faptul că majoritatea utilizatorilor accesează Facebook de pe dispozitive mobile, iar pentru a folosi noile reacţii trebuie să ţină apăsat degetul pe ecran, iar apoi să selecteze eticheta dorită. În schimb, pentru a da Like nu trebuie decât să dea clic pe butonul dedicat.

Cercetarea celor de la Quintly a arătat că tipul de conţinut video generează cu 40% mai multe reacţii decât cel care include imagini.

Citeşte continuarea articolului în Go4it

Sursa: mediafax.ro


populare
astăzi

1 Voi ați văzut ce se întâmplă în Germania?

2 Ce a descoperit RISE Project despre unul dintre procurorii DIICOT implicați inițial în anchetarea Holzindustrie Schweighofer

3 DOCUMENTE Pe pesedistul ăsta nu-l ia ANAF la purecat? În 11 zile, i-au intrat în conturi 780.000 de lei. Sursa banilor: necunoscută

4 BREAKING Război între doi membri la vârful USR

5 VIDEO Da, asta este, din păcate, încă o știre din Moldova, România...