„Și-a făcut un obicei din a lucra în avans”/Autostrăzile și drumurile expres pe care le termină anticipat Dorinel Umbrărescu în 2024

„Și-a făcut un obicei din a lucra în avans”/Autostrăzile și drumurile expres pe care le termină anticipat Dorinel Umbrărescu în 2024

Dorinel Umbrărescu va finaliza în 2024, înainte de termen, mai multe sectoare de drum de mare viteză, transmite CNAIR. Stadiul fizic al lucrărilor este mult mai înaintat decât se precizează scriptic, formal, susține purtătorul de cuvânt al CNAIR, pentru Ziare.com.

„În legătură cu stadiul lucrărilor antreprenorului Dorinel Umbrărescu, realitatea de pe șantiere este cu mult înaintea cifrelor consemnate în acte și pe site-ul oficial CNAIR. Explicația se referă la formula de calcul, care e consemnată într-un mod diferit, în ceea ce privește datele de pe site. Companiile antreprenorului român lucrează în avans, și-a făcut un obicei din asta. Termină, abia apoi facturează, deci lucrările nefacturate nu sunt încă înregistrate pe site.

Ultimele date sunt acestea (n.r. - cele de mai jos), remarcăm un stadiu foarte avansat al lucrărilor, care vor fi gata înainte de termen, chiar în acest an. Asta e specific firmelor puternice, exact ceea ce fac și companiile lui Dorinel Umbrărescu", a declarat Alin Șerbănescu (CNAIR), pentru Ziare.com.

Lucrările pe care Dorinel Umbrărescu le va termina în anul 2024, înainte de termen

Oficialul CNAIR, consilier al ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, a transmis pentru Ziare.com stadiul celor mai avansate lucrări operate de firmele lui „UMB” și care vor fi gata în 2024. Se anunță vești bune de pe Autostrada Moldovei (A7) și de pe DEx Craiova - Pitești:

- Buzău-Focșani, lotul 1 (lungime - 5 km, stadiu fizic - 62%);

- Buzău-Focșani, lotul 2 (lungime - 31 km, stadiu fizic - 85%);

- Buzău-Focșani, lotul 3 (lungime - 36 km, stadiu fizic - 61%);

- Buzău-Focșani, lotul 4 (lungime - 11 km, stadiu fizic - 86%);

- Craiova-Pitești, lotul 4 (lungime - 32 km, stadiu fizic - 65%).

Până la final de 2024 se va circula pe tronsoanele menționate, care potrivit calendarului convenit de Ministerul Transporturilor și UMB, au termen anul 2025 (aprilie 2025 pentru lotul 2 din Buzău-Focșani, trimestrul 2 pentru lotul 3 din Buzău-Focșani, trimestrul 3 pentru lotul 4 din Buzău-Focșani). Restul erau programate pentru anul curent.

Viteza cu care onorează angajamentele, calitatea lucrărilor, capacitatea de a lucra concomitent la atât de multe proiecte, cu mulți angajați, respectiv salariile bune pe care le oferă Dorinel Umbrărescu profesioniștilor din domeniu, l-au făcut pe antreprenorul din Bacău să fie cunoscut drept „cel mai puternic constructor de drumuri din România".


Citește și:

populare
astăzi

1 VIDEO „Mi-a ajuns, nu se va mai repeta aventura” / Cea mai săracă țară din UE, prezentată lumii întregi de un celebru vlogger

2 Un jurnalist spaniol le sugerează românilor și slovacilor „blatul perfect”

3 „Sigur că e mai ieftin decât pe litoralul nostru” / Cât a ajuns să-i coste pe români o masă bună în Grecia

4 Litoralul în comunism / „Mamaia pentru bătrânei, Venus pentru discoteci, iar la Neptun și-ar fi adus Ceaușescu nisip din Sahara”

5 Cine este bătrâna putred de bogată din rețeaua grupării Coldea-Dumbravă. A semnat un contract de consultanță cu avocatul Trăilă