Bătălia giganţilor: Amazon, Alibaba, Wal-Mart şi eBay, sau cum se joacă atuurile la nivel înalt

Bătălia giganţilor: Amazon, Alibaba, Wal-Mart şi eBay, sau cum se joacă atuurile la nivel înalt

Toate aceste branduri incearca „sa ia fata” celorlalte, deseori prin inovatie, uneori prin agilitate, alteori prin lovituri „sub centura” – totul, evident, in spiritul fair-play-ului si a unei concurente benefice clientului final. Marimea oricarui business este insa data de veniturile lor. Mai jos, ce afaceri au inregistrat cei patru giganti anul trecut:

Amazon.com – 74,45 miliarde de dolari, in crestere cu 22% fata de 2013 Alibaba.com – 7,5 miliarde de dolari, evolutie de 53% fata de anul fiscal 2012 (estimare an fiscal 2013-2014) eBay.com – 16,04 miliarde de dolari, evolutie de 14%

Wal-Mart, gigantul care incearca sa se lepede de trecut

La o prima vedere s-ar putea spune ca Wal-Mart domina categoric piata, insa lucrurile nu stau deloc atat de simplu precum pare. Pe web, Wal-Mart a ramas in urma si, daca in prezent lucrurile inca functioneaza prin intermediul magazinelor traditionale, in urmatorii ani va fi important ca gigantul american sa isi puna la punct platformele Web pentru a putea concura cu un eCommerce in crestere agresiva. Conform Nielsen, eCommerce-ul va castiga teren mai rapid decat orice alt segment de piata pana in 2017 cu cresteri medii de 11%/an.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 „Nu mai suntem lăsați să lucrăm cu cel mai competent corp polițienesc din MAI” / Un ofițer din MAI confirmă / Mărturia unui procuror DNA despre cum a ajun…

2 Cine sunt „valorile speciale” cărora le datorăm condamnarea României la CEDO în dosarul Danileț. Cu nume și prenume

3 Fost șef OMV / România are obligația morală de a da Austriei gazele din Marea Neagră

4 Stolojan, atac la guvern / „Pensionarii care provin din clasa de mijloc (care a avut venituri salariale între 3.000 și 10.000 mii de lei brut) au puter…

5 „Nu neapărat urât, mai degrabă gras, dar patriot” / Cine este miliardarul cu Rolls Royce care își caută soție pe rețelele sociale, în China