Bătălia giganţilor: Amazon, Alibaba, Wal-Mart şi eBay, sau cum se joacă atuurile la nivel înalt

Bătălia giganţilor: Amazon, Alibaba, Wal-Mart şi eBay, sau cum se joacă atuurile la nivel înalt

Toate aceste branduri incearca „sa ia fata” celorlalte, deseori prin inovatie, uneori prin agilitate, alteori prin lovituri „sub centura” – totul, evident, in spiritul fair-play-ului si a unei concurente benefice clientului final. Marimea oricarui business este insa data de veniturile lor. Mai jos, ce afaceri au inregistrat cei patru giganti anul trecut:

 

Amazon.com – 74,45 miliarde de dolari, in crestere cu 22% fata de 2013 Alibaba.com – 7,5 miliarde de dolari, evolutie de 53% fata de anul fiscal 2012 (estimare an fiscal 2013-2014) eBay.com – 16,04 miliarde de dolari, evolutie de 14%

 

Wal-Mart, gigantul care incearca sa se lepede de trecut

 

La o prima vedere s-ar putea spune ca Wal-Mart domina categoric piata, insa lucrurile nu stau deloc atat de simplu precum pare. Pe web, Wal-Mart a ramas in urma si, daca in prezent lucrurile inca functioneaza prin intermediul magazinelor traditionale, in urmatorii ani va fi important ca gigantul american sa isi puna la punct platformele Web pentru a putea concura cu un eCommerce in crestere agresiva. Conform Nielsen, eCommerce-ul va castiga teren mai rapid decat orice alt segment de piata pana in 2017 cu cresteri medii de 11%/an.

 

Sursa: adevarul.ro

Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Așa o fi? Circoteca cu congresul e bluf? Iohannis joacă la două capete? Citiți ce se zvonește...

2 Uite o întrebare / Cine a luat 5 milioane de euro șpagă pentru Dragnea, la Atena?

3 Sebastian Lăzăroiu îl face muci pe Cîțu

4 Ce diferențe genetice sunt între transilvăneni, valahi, moldoveni și dobrogeni

5 Congresul cașcavalului / Marioneta a câștigat