Toyota, cea mai valoroasă companie auto, Volkswagen a căzut pe locul 35

În topul celor bune branduri din lume, realizat de firma de consultanță Interband, Toyota (locul 6) este cea mai valoroasă companie auto, urmată de BMW (locul 11), Mercedes-Benz (locul 12) și Ford (locul 38), transmite site-ul automnews.com. Brandul Volkswagen a înregistrat un declin de 9%, ajungând pe locul 35, în timp ce Nissan a avut o evoluție foarte bună, înregistrând un avans de 19%, până pe locul 49.

Giganții Apple și Google și-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, în condițiile în care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a ediție a studiului 'Best Global Brands' realizat de firma de consultanță Interband.

Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% în ritm anual, până la 170,28 miliarde de dolari, în timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, în creștere cu 12%.

Volkswagen a devansat la limită firma niponă Toyota Motor Corp în primele șase luni ale anului, devenind cel mai mare producător auto mondial după livrări. În primul semestru din 2015, Volkswagen a vândut 5,04 milioane de vehicule, iar Toyota — 5,02 milioane unități. Livrările au scăzut cu 1,5% în cazul Toyota și cu 0,5% la Volkswagen. AGERPRES


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 BREAKING Președintele a promulgat legea prin care alocațiile copiilor vor crește anual cu rata inflației!

2 Acesta este documentul trimis de Dăncilă pe furiș la Bruxelles pe 13 august 2018! Susținea teoria lui Dragnea …

3 VIDEO Acesta este PSD, oameni buni! Mitralieră spune că el este un politician în campanie și nu trebuie să opr…

4 Femeia cu sârmă și-a șters postarea! Comentariile au rămas: „Mahalagioaică ordinară” „Mănânci căcat!”

5 CTP a analizat prestația președintelui la conferința de presă: „A dat o impresie de umanitate. A răspuns în mu…

recomandări

Te ia DNA: Gherman Petru

S-a lansat Milionarul pentru Android! Descarcă din Play Store

10+ Fotografii nepublicate din arhiva National Geographic