Facebook pregăteşte butonul „Vezi aici”

Facebook pregăteşte butonul „Vezi aici”

Potrivit site-ului AllFacebook, reţeaua socială pregăteşte o modalitate automată dedicată paginilor prin care să promoveze videoclipurile, prin aşa-numitul Call to Action.

Acesta este un principiu prin care paginile invită utilizatorii să comenteze şi să interacţioneze cu un anumit tip de conţinut.

Imaginile arată un meniu de Call to Action prin care putem scrie, de exemplu, “Watch this great video” sau “Learn more”. În română, acest lucru s-ar putea traduce prin deja celebrul “Vezi aici”. De asemenea, putem pune descrierea videoclipului pentru o promovare mai bună.

Facebook încearcă să promoveze reclamele video, care aduc din ce în ce mai multe venituri companiei. Potrivit raportului pentru trimestrul doi, venitul din advertising a ajuns la 2,68 miliarde de dolari, iar reclamele mobile au constituit 62% din această sumă.

Dar mulţi utilizatori s-au plâns de faptul că reclamele şi videoclipurile de la utilizatori pornesc automat.

Dacă vreţi să aflaţi cum să închideţi această opţiune, citiţi acest articol de pe playtech.ro.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 Așa se scrie istoria, oameni buni, din lucruri mărunte și neștiute...

2 Misterioasa navă iraniană care s-a întors ieri, subit, după trei ani, acasă

3 Document secret rusesc obținut de Washington Post

4 Ucraina a încălcat „linia roșie nucleară” a Rusiei? / Culisele unui atac ucrainean asupra unei ținte-cheie din Rusia

5 Foarte interesante amănunte...