Facebook pregăteşte butonul „Vezi aici”

Facebook pregăteşte butonul „Vezi aici”

Potrivit site-ului AllFacebook, reţeaua socială pregăteşte o modalitate automată dedicată paginilor prin care să promoveze videoclipurile, prin aşa-numitul Call to Action.

Acesta este un principiu prin care paginile invită utilizatorii să comenteze şi să interacţioneze cu un anumit tip de conţinut.

Imaginile arată un meniu de Call to Action prin care putem scrie, de exemplu, “Watch this great video” sau “Learn more”. În română, acest lucru s-ar putea traduce prin deja celebrul “Vezi aici”. De asemenea, putem pune descrierea videoclipului pentru o promovare mai bună.

Facebook încearcă să promoveze reclamele video, care aduc din ce în ce mai multe venituri companiei. Potrivit raportului pentru trimestrul doi, venitul din advertising a ajuns la 2,68 miliarde de dolari, iar reclamele mobile au constituit 62% din această sumă.

Dar mulţi utilizatori s-au plâns de faptul că reclamele şi videoclipurile de la utilizatori pornesc automat.

Dacă vreţi să aflaţi cum să închideţi această opţiune, citiţi acest articol de pe playtech.ro.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Credeți că DNA va arunca o privire peste informația asta?

2 „Avea abonament la clubul de striptease Luna. Era un vampir” / Dezvăluiri, într-o nouă carte, despre „haremul” lui Putin

3 De citit... / Așa o fi? / Dezvăluiri care dau fiori despre șpăgile din afacerile cu armament ale României

4 La Kiev e noaptea cuțitelor lungi?

5 Oana Gheorghiu, prima reacție după declarațiile lui Carmen Uscatu: „Sunt surprinsă. Sper să nu fie o încercare de a mă înlătura din ONG”