Facebook pregăteşte butonul „Vezi aici”

Facebook pregăteşte butonul „Vezi aici”

Potrivit site-ului AllFacebook, reţeaua socială pregăteşte o modalitate automată dedicată paginilor prin care să promoveze videoclipurile, prin aşa-numitul Call to Action.

Acesta este un principiu prin care paginile invită utilizatorii să comenteze şi să interacţioneze cu un anumit tip de conţinut.

Imaginile arată un meniu de Call to Action prin care putem scrie, de exemplu, “Watch this great video” sau “Learn more”. În română, acest lucru s-ar putea traduce prin deja celebrul “Vezi aici”. De asemenea, putem pune descrierea videoclipului pentru o promovare mai bună.

Facebook încearcă să promoveze reclamele video, care aduc din ce în ce mai multe venituri companiei. Potrivit raportului pentru trimestrul doi, venitul din advertising a ajuns la 2,68 miliarde de dolari, iar reclamele mobile au constituit 62% din această sumă.

Dar mulţi utilizatori s-au plâns de faptul că reclamele şi videoclipurile de la utilizatori pornesc automat.

Dacă vreţi să aflaţi cum să închideţi această opţiune, citiţi acest articol de pe playtech.ro.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 De citit ce spune omul ăsta despre legea contestată de președinte cu citate din Eminescu...

2 Grindeanu, la RTV / Ministrul Pîslaru a mers la Bruxelles şi a venit de acolo cu un „to do list”, așa avem primul pachet de măsuri fiscale

3 BREAKING Generalul Cristian Radu, prim-adjunctul lui Arafat la IGSU, a fost condamnat la închisoare 3 ani și 10 luni pentru după ce a mușamalizat un a…

4 BREAKING Mihaela Ciochină, favorită pentru a deveni președinta CCR!

5 Șapte obiceiuri de dimineață care te ajută să slăbești, recomandate de nutriționiști şi susținute de știință