Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Celebra firmă de bijuterii Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay într-o nouă campanie publicitară. Ajunsă celebră datorită filmului 'Mic dejun la Tiffany', cu Audrey Hepburn, marca există din 1837, iar firma a decis acum să se modernizeze în cea mai recentă campanie de publicitate a sa, intitulată 'Will you?'.

Potrivit site-urilor Time și Madmoizelle, preluate de 7sur7.be, pentru prima oară un cuplu de homosexuali, împreună în viața reală, face reclamă la un inel de logodnă creat de Tiffany.

'Poveștile de dragoste se petrec sub diferite forme', a declarat o reprezentantă a firmei în revista Elle. 'Inelul de logodnă marca Tiffany este prima frază pe care un cuplu o scrie împreună, construind o viață profund intimă și excepțională', a adăugat ea.

AGERPRES


populare
astăzi

1 „Venea Mercedesul şi mă lua dimineaţa, aveam apartament în închisoare, puteam să aduc 100 de femei!”

2 Noua Eră / Priviți cu cine s-a căsătorit acest japonez de 53 de ani!

3 Dragoş Damian / Ceauşescu avea ca plan de ţară industrializarea şi internaţionalizarea. Ironic, după 35 de ani în care am închis sute de fabrici, uzine…

4 Asta e „marea” Rusie, care se pretează la așa ceva?

5 Daciana Sârbu își apără relația cu „cârlanul”