Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Celebra firmă de bijuterii Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay într-o nouă campanie publicitară. Ajunsă celebră datorită filmului 'Mic dejun la Tiffany', cu Audrey Hepburn, marca există din 1837, iar firma a decis acum să se modernizeze în cea mai recentă campanie de publicitate a sa, intitulată 'Will you?'.

Potrivit site-urilor Time și Madmoizelle, preluate de 7sur7.be, pentru prima oară un cuplu de homosexuali, împreună în viața reală, face reclamă la un inel de logodnă creat de Tiffany.

'Poveștile de dragoste se petrec sub diferite forme', a declarat o reprezentantă a firmei în revista Elle. 'Inelul de logodnă marca Tiffany este prima frază pe care un cuplu o scrie împreună, construind o viață profund intimă și excepțională', a adăugat ea.

AGERPRES


populare
astăzi

1 Corina Caragea, luată prin surprindere în vacanța din Doha: „Te măriți cu mine? Du-te dracu!”

2 CTP critică atitudinea lui Drulă după alegerile din Capitală: schimbare de ton care „dezgustă”

3 Postarea lui Tusk care a aprins X-ul: mesaj direct către Washington, devenit viral în mai puțin de o zi

4 Avertismentul unui politolog / „În Federatia Rusă se înmulțesc semnele unei mobilizări generale mascate”

5 Cât de importantă mai e România pentru aliați. Mesajul al lui Armand Goșu: „Occidentalii nu-s tâmpiți să-i facem din vorbe”