Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Celebra firmă de bijuterii Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay într-o nouă campanie publicitară. Ajunsă celebră datorită filmului 'Mic dejun la Tiffany', cu Audrey Hepburn, marca există din 1837, iar firma a decis acum să se modernizeze în cea mai recentă campanie de publicitate a sa, intitulată 'Will you?'.

Potrivit site-urilor Time și Madmoizelle, preluate de 7sur7.be, pentru prima oară un cuplu de homosexuali, împreună în viața reală, face reclamă la un inel de logodnă creat de Tiffany.

'Poveștile de dragoste se petrec sub diferite forme', a declarat o reprezentantă a firmei în revista Elle. 'Inelul de logodnă marca Tiffany este prima frază pe care un cuplu o scrie împreună, construind o viață profund intimă și excepțională', a adăugat ea.

AGERPRES


populare
astăzi

1 Traian Simionca, primarul PSD din Livezile, reținut pentru viol după ce a agresat sexual o angajată chiar în biroul lui

2 VIDEO „Nu-mi vine să cred ce văd” / Cum arată Lacul Vidraru după ce nivelul apei a scăzut cu peste 100 de metri

3 Pe ăstea le-au epuizat, ce urmează? / „Rezervele sovietice infinite” sunt un mit care se destramă

4 „Ucraina va fi a noastră în întregime în maxim doi ani. Deja se lucrează la programe de urgență de reabilitare psihologică a populației”

5 „Cât de prost trebuie să fii!” / Doi români filmați alergând pe pistă după un avion Wizz Air, după ce au spart un buton de urgență