Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Firma Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay pentru a face reclamă unui inel de logodnă

Celebra firmă de bijuterii Tiffany apelează în premieră la un cuplu gay într-o nouă campanie publicitară. Ajunsă celebră datorită filmului 'Mic dejun la Tiffany', cu Audrey Hepburn, marca există din 1837, iar firma a decis acum să se modernizeze în cea mai recentă campanie de publicitate a sa, intitulată 'Will you?'.

Potrivit site-urilor Time și Madmoizelle, preluate de 7sur7.be, pentru prima oară un cuplu de homosexuali, împreună în viața reală, face reclamă la un inel de logodnă creat de Tiffany.

'Poveștile de dragoste se petrec sub diferite forme', a declarat o reprezentantă a firmei în revista Elle. 'Inelul de logodnă marca Tiffany este prima frază pe care un cuplu o scrie împreună, construind o viață profund intimă și excepțională', a adăugat ea.

AGERPRES


populare
astăzi

1 Așa o fi? / Știința oficială i-a declarat lucrările „pseudoștiință”. Colegii râdeau. Presa îl acuza de șarlatanie

2 VIDEO Uite o chestie care merită văzută și care spune multe despre unele personaje „glorioase” după decembrie 1989...

3 Stenograme explozive / când l-a avertizat Putin pe Bush că Ucraina va declanșa o confruntare de durată

4 Amănunte care dau fiori despre cum și-a obținut Putin emisarul american preferat

5 Indignarea unui muncitor român stabilit în Spania, după ce i s-a oferit un salariu de 1.800 euro: „Nu acceptați aceste mizerii”