5 pași pentru un import reușit din China

5 pași pentru un import reușit din China

Succesul importului de mărfuri en-gros din China depinde de o multitudine de variabile - de la alegerea unui furnizor de încredere până la o corectă vămuire a mărfii. Unul dintre factorii care atrag importatorii în colaborarea cu China este costul redus de achiziție. Comandați livrarea din China și alte servicii la compania M3Cargo pentru a minimiza cheltuielile și a obține produse fiabile pentru vânzare.

În acest articol, veți învăța cum să găsiți produsul potrivit și furnizori de încredere în China, să organizați livrarea, să vă declarați marfa la vamă și să începeți vânzările. Aceste cunoștințe vă vor ajuta să minimizați cheltuielile, evitând plățile excesive, și să obțineți profitul maxim.

1. Alegeți ce produse veți importa

Succesul în comercializarea unui produs depinde de faptul cât de cerut este și de prezența sa pe piața românească. Dacă acesta lipsește din magazinele locale, cererea pentru produsele deficitare va fi mare. Analizați concurenții. Dacă un anumit produs se bucură de o cerere mare la ei, înseamnă că va ridica vânzările și la Dvs.

Pentru a găsi oferte potrivite, puteți utiliza Google și Amazon sau să monitorizați platformele de comerț cunoscute și să vizitați expoziții: AliExpress, Alibaba, DH Gate și GlobalSources. Pentru a găsi produsul potrivit, detaliați descrierea acestuia. Cu cât mai multe specificații veți include, cu atât va fi mai ușor să găsiți înțelegere reciprocă cu furnizorul.

2. Găsiți un furnizor

Căutarea producătorilor se realizează la fel pe platforme de comerț, la expoziții și în cataloage. Este extrem de important să vă asigurați de buna-credință a potențialului partener. Pentru aceasta, studiați recenziile, verificați de cât timp este prezent pe piață, istoricul comenzilor îndeplinite și asigurați-vă că există o bună organizare nu doar în producție, ci și în relația cu clienții. După ce ați selectat câteva variante, ar trebui să faceți o comparație a prețurilor și a calității produselor oferite. După ce v-ați făcut alegerea, puteți începe să stabiliți contactele.

3. Organizați livrarea

Alegeți modalitatea de transport optimă:

  • Transportul aerian - cea mai rapidă și mai scumpă modalitate de transport. Este utilizată pentru anumite categorii de produse: medicamente cu termen de valabilitate scurt, sânge și organe de la donatori, plante și animale, corespondență etc. În alte cazuri, acest tip de transport scump poate fi nerentabil.
  • Transportul maritim - cea mai accesibilă opțiune din punct de vedere al costurilor. Cu toate acestea, este și cel mai lent. Cu o planificare corectă, perioadele lungi de livrare nu reprezintă o problemă. Această modalitate este avantajoasă atât pentru încărcături mari și loturi voluminoase, cât și pentru volume foarte mici (livrare de mărfuri în regim de grupaj LTL).
  • Transportul feroviar - ocupă o poziție intermediară în ceea ce privește prețul și viteza de livrare între cele două opțiuni de mai sus. La alegerea acestei modalități, trebuie să țineți cont de restricțiile legate de transportul continental și necesitatea de a trece prin controlul vamal la trecerea frontierelor dintre diferite țări.

4. Efectuați formalitățile vamale

Acesta este un proces extrem de solicitant, complex și responsabil. O pregătire incorectă a documentației specifice poate avea consecințe negative - vă pot fi impuse plăți suplimentare, marfa poate fi întârziată sau chiar confiscată. De aceea, întotdeauna este mai bine să apelați la specialiștii care vă vor ajuta să treceți prin toate etapele de vămuire rapid, fără probleme și fără costuri suplimentare.

5. Alegeți platforma de vânzare

Aceasta va fi decizia dumneavoastră - să folosiți propria resursă web sau platformele de comerț existente. Printre cele mai populare se numără: eMag, OLX Business, eMAG, CEL.ro, Elefant, Vivre, TeamDeals, Okazii, Esteto și altele. Alegerea concretă depinde de mulți factori: piața selectată, categoria produsului, posibilitățile de integrare cu sistemele de afaceri etc.

Un aspect important: asigurați-vă că aveți o bună organizare a relațiilor cu clienții și o descriere atractivă a produsului. Asigurați-vă că ați evidențiat valoarea sa, avantajele, diferențele față de produsele concurenților și beneficiile pentru cumpărător.

Desigur, ultimul pas trebuie să-l faceți singuri, iar soluționarea celorlalte chestiuni ar fi mai bine să o lăsați specialiștilor. Astfel, veți economisi timpul și energia pentru a le dedica vânzărilor. De asemenea, veți scăpa de întârzierile și plățile suplimentare care duc la cheltuieli excesive. Atingeți succesul în afacerea Dvs. împreună cu compania de transport și logistică M3Cargo!

 


populare
astăzi

1 Foarte interesantele amănunte din Raportul SRI despre „grupările autohtone cu potenţial extremist de dreapta”...

2 Simona Halep a făcut publică lista celor 8 jucătoare care au votat împotriva sa

3 Mercenarii conduși de Potra ar fi avut o listă neagră cu jurnaliști și politicieni. Planul pe care ar fi trebuit să-l urmeze

4 Horațius Dumbravă, fostul președinte al CSM: „Am asistat la schimbarea forțată a atribuțiilor Curții Constituționale” / „Un precedent foarte periculos”

5 Averea impresionantă a președintei POT. Anamaria Gavrilă a vândut un apartament cu 664.000 de euro