Alstom a finalizat sistemul de control digital al traficului feroviar pe linia Gara de Nord - Henri Coandă

Alstom a finalizat sistemul de control digital al traficului feroviar pe linia Gara de Nord - Henri Coandă

Alstom a finalizat sistemul de control digital al traficului şi lucrările de telecomunicaţii la linia de cale ferată care leagă Aeroportul Internaţional Henri Coandă de centrul Bucureştiului, iar călătorii vor putea ajunge de la Gara de Nord la aeroport în 20 de minute, se arată într-un comunicat al companiei remis vineri AGERPRES.

Potrivit sursei citate, linia a fost echipată cu centralizare electronică şi soluţii de telecomunicaţii pentru a permite o circulaţie sigură.

Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti a prevăzut extinderea cu 3 kilometri a căii ferate existente, în lungime de 17 km.

"Acest proiect este foarte important pentru îmbunătăţirea fluidităţii şi eficienţei traficului în Bucureşti, deoarece oferă prima conexiune directă între gara principală a capitalei şi principalul său aeroport internaţional. Din această perspectivă, compania Alstom se mândreşte cu faptul că a asigurat soluţiile digitale de control feroviar. Am finalizat lucrările, din punctul de vedere al semnalizărilor proiectul este gata să intre în operare comercială", a declarat Gabriel Stanciu, director general al companiei Alstom pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova.

Proiectul de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti a inclus construcţia unei căi ferate simple cu o lungime de 2,95 km, cu trei poduri, un viaduct lung de 1,52 km şi o nouă gară, cu linie dublă, la Terminalul T1 al aeroportului. Compania Alstom a fost responsabilă pentru implementarea soluţiilor digitale de control feroviar şi a celor de telecomunicaţii, inclusiv sistemele de centralizare electronică şi sistemele de încălzire a macazurilor, pentru a preveni defecţiunile pe linie în timpul iernii.

Potrivit comunicatului citat, Alstom este lider în furnizarea de soluţii digitale de control feroviar şi infrastructură pe piaţa din România, în special prin proiectele de reabilitare feroviară aflate în derulare pe secţiunea românească a coridorului European Rin-Dunăre. Datorită expertizei sale demonstrate şi a portofoliului său solid de proiecte din România, Bucureştiul a devenit un centru de excelenţă în soluţii feroviare digital şi soluţii de infrastructură pentru Europa Centrală şi de Est - Centrul de Excelenţă Alstom Digital Mobility (ADM).

Compania Alstom este activă pe piaţa din România din anul 1994. Numărul de angajaţi a crescut în mod constant, depăşind în prezent 500 de persoane.

Alstom oferă o gamă completă de echipamente şi servicii, de la trenuri de mare viteză, trenuri de metrou, tramvaie şi autobuze electrice până la sisteme integrate, servicii personalizate, soluţii de infrastructură, control al traficului şi de mobilitate digitală. Alstom a înregistrat vânzări de 8,2 miliarde de euro şi a contabilizat comenzi în valoare de 9,9 miliarde de euro în exerciţiul financiar 2019/20. Cu sediul central în Franţa, compania Alstom este prezentă în peste 60 de ţări şi are 38.900 de angajaţi. AGERPRES


Citește și:

populare
astăzi

1 Retragerea lui Piedone a devenit o chestiune de zile...

2 Foarte interesante amănunte...

3 Era omul Rusiei? / O anchetă de contraspionaj duce la demiterea comandantului polonez al EUROCORPS, locotenent-generalul Jaroslaw Gromadzinski

4 Nu le zice rău Ciucă...

5 „Lebăda neagră”, noul trend pe internet după prăbușirea podului din Baltimore. Ce teorii ale conspirației circulă pe rețelele sociale