AUDIENȚE TV/Și de Revelion românii s-au uitat la postul lui Ghiță! Chiar așa de mult ne-am degradat ca nație?

Revelionul prezentat a 17-a oară consecutiv de Dan Negru a fost cel mai urmărit program în noaptea dintre ani, la distanță de celelalte posturi. România TV a fost surpriza serii: postul de știri a fost pe locul doi pe țară și la orașe, scrie Paginademedia.ro.

Revelionul Starurilor cu Dan Negru a fost cel mai urmărit program difuzat de Antena 1 pe tot parcursul anului 2016. În minutul de aur, peste 4,3 milioane de români, aproape un sfert din populație, se uita la programul de pe Antena 1.

La nivel național și la orașe, Revelionul de pe Antena 1 a avut cifre de trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de România TV.

Pe publicul comercial, avansul Antenei 1 a fost si mai mare: Revelionul cu Dan Negru a avut cifre de cinci ori mai mari decât locul doi, ocupat de Pro TV. România TV a fost pe locul al treilea.

Iată cum au arătat audiențele audiențele posturilor în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00 conform Paginademedia.ro:

NAȚIONAL. Rețeta cu mască, fără mască, aceeași ca și în anii trecuți, a ținut pe Revelionul starurilor aproape 3,1 milioane de români în fiecare minut din intervalul 22.00-2.00 (cifra a fost apropiată cu performanțele din ultimii doi ani). Cotă de piață: peste 36%, ceea ce înseamnă că peste o treime din românii care se uitau la televizor erau pe Antena 1.

Locul doi pentru România TV, cu 850.000 de români pe post. Clasamentul a continuat cu TVR 1, Etno și Kanal D. Anul trecut, locul doi era al Kanal D.

Vârf național Revelionul Starurilor: 4.239.000 de români, la 23.07 (rating 23,6 și 45,6 cotă de piață).

URBAN. O medie de 1,6 milioane de telespectatori în mediul urban pentru Revelionul Starurilor. Audiența Antena 1 a fost de peste trei ori mai mare decât locul al doilea la orașe, ocupat tot de postul de știri România TV. Topul urban în intervalul 22.00-2.00 continuă cu Revelionul postului public TVR 1 și cu Pro TV, care a avut pe interval filmul Puicuțe bune și un conert Loredana.

Vârf urban Revelionul Starurilor: 2.164.000 de telespectatori, la 23.01 (rating 22,1 și 43,4 cotă de piață)

COMERCIAL. Pe publicul între 18 și 49 de ani, cota de piață a Antenei 1 a sărit de 40%. În persoane, peste 750.000 de telespectatori la Dan Negru, de peste cinci ori mai mulți decât la Pro TV, post care nu a avut program special de divertisment în noaptea dintre ani.

România TV are un loc bun și pe segmentul comercial: locul trei, cu mai mulți telespectatori pe acest target decât Kanal D, TVR1 și Antena 3.

Vârf comercial Revelionul Starurilor: 938.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (20,8 rating și 46,4 cotă de piață)

Galerie foto și documente





Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 „Adio, Grecia! Nu mai mergem în viața noastră!” Revoltă pe forumuri, după ce Grecia a decis să suspende tempor…

2 VIDEO Prins asupra faptului, amantul unei craiovence a fugit 3 kilometri în pielea goală, în timp ce soţul înş…

3 VIDEO Judecați voi! / Tânăr, în Centrul Vechi, despre coronavirus: „De ce să ne fie frică? Nu există, doamnă, aș…

4 „Dar manual” / Renate Weber i-a dat fetei ei 100.000 de euro

5 Manipulare ordinară a nevestei lui Cataramă / Dr. Adina Alberts, despre legea carantinei: „Nicolae Ceauşescu ar …