Bătaie de joc la podul peste Dunăre de la Brăila. „Golden Gate de România”, din nou în reparații pentru că arată jalnic VIDEO
Se fac din nou reparații la podul peste Dunăre de la Brăila. „Golden Gate de România” arată jalnic, iar șoferii spun că este o „bătaie de joc”. O bandă este închisă circulației, iar pe a doua se circulă cu viteză redusă din cauza denivelărilor.
Sursa video: Petru Tudorachi
Autoritățile anunță luni, 15 iulie, că pe DN 2S - podul Brăila-Tulcea, sunt efectuate lucrări de reparații. Astfel, pe sensul de mers Măcin-Brăila, între kilometrii 4,8 și 6,8 se efectuează lucrări de reparații pe banda nr. 1.
„Informăm faptul că pe DN 2S- podul Brăila-Tulcea, sunt efectuate lucrări de reparații, situația prezentându-se astfel: pe sensul de mers Măcin-Brăila, între km. 4,8 -6,8 se efectuează lucrări de reparații pe banda nr. 1, circulația desfășurându-se pe o singura bandă de circulație, respectiv banda nr. 2, cu restricție de viteză la 30 km/h, întrucât suprafața asfaltică prezintă denivelări”, a transmis IPJ Brăila.
Sursa video: Petru Tudorachi
Șoferii care trec pe podul peste Dunăre de la Brăila sunt revoltați. Deși a fost dat în folosință în urmă cu un an, podul arată deplorabil. Asfaltul a crăpat și s-au format numeroase șanțuri, exact ca pe un drum abandonat.
Zilele trecute, șoferii au reclamat că pe pod riști să-ți strici mașina și spun că nu înțeleg cum este posibil așa ceva pe cel mai important proiect de infrastructură din România . Unii filmează crăpăturile și șanțurile de pe pod pentru a publica imaginile pe rețelele de socializare.
„Arată ca pe arătură, este jalnic. Este o rușine acest pod numit Golden Gate de România”, spune un șofer nemulțumit.
Asfaltul a crăpat pe podul peste Dunăre FOTO: Petru Tudorachi
Podul a fost ținta numeroaselor ironii ale șoferilor ( vezi scandalul șuruburilor ) și fost reparat de mai multe ori de la inaugurarea din 2023. De aceea, autoritățile române refuză să preia obiectivul de la constructor.
În schimb, constructorul nu deschide drumurile de legătură construite în cadrul proiectului, determinându-l pe ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, să vorbească despre un șantaj.
„Ca să fiu cât se poate de clar, în acest moment ne solicită, nu nouă, CNAIR-ului ca să fiu mai exact, 230 de milioane de lei, ca să dea drumul la circulație, deși proiectul este finalizat și pe malul brăilean și pe malul tulcean (..) undeva la 90%, deci se poate da drumul la circulație. Nu, solicită încă 230 de milioane, altfel vor respecta termenul pe care îl au, octombrie 2024. Asta înseamnă rea voință. Nu o să fim de acord, nici la Minister, nici la CNAIR, cu acest tip de șantaj, iar măsurile pe care noi le vom lua, nu doar pe această lucrare, o să le vedeți în săptămânile și lunile viitoare”, a declarat recent Sorin Grindeanu.
Sursa: adevarul.ro