Românii au renunțat să se mai uite la televiziuni în prime time în luna iunie, arată datele analizate de Pagina de Media . Cea mai mare scădere la posturile de știri s-a înregistrat la Realitatea Plus, care a pierdut 40% din audiență, comparativ cu luna mai.
Audiențele televiziunilor au scăzut vizibil în ultima lună, la nivel național, peste 1,2 milioane de români alegând să nu mai deschidă televizorul, seara, în prime time.
Pro TV, Antena 1 și Kanal D conduc în topul național, fiind cele mai urmărite televiziuni rămân marile generaliste Pro TV, Antena 1 şi Kanal D, dar toate cu audienţe mai mici.
Fără alegeri, cum a fost luna mai, dar cu frământări politice, posturile de știri au înregistrat scăderi, iar cel care a pierdut cel mai mult public a fost Realitatea Plus, care este tribună pentru așa-zisul curent suveranist.
Pagina de Media remarcă și faptul că scăderea vine şi în contextul în care în luna iunie s-au terminat toate marile show-uri, cum ar fi Românii au talent de la Pro TV și Chefi la cuţite de Antena 1.
Happy Channel se numără printre puţinele care nu scade, având o grilă cu seriale turceşti, a urcat în luna iunie locul cinci pe ţară, peste Antena 3, Realitatea Plus şi Antena Stars.
Posturile de ştiri, care au avut audiențe mari în luna mai, sunt acum toate pe minus. Cel mai mult Realitatea Plus, care pierdut într-o singură lună 127.000 de telespectatori, echivalentul a 40% din totalul din luna precedentă.
Clasamentul posturile de ştiri pe ţară:
- România TV: 336.000 (minus 61.000)
- Antena 3: 209.000 (minus 78.000)
- Realitatea: 187.000 (minus 127.000)
- Digi 24: 95.000 (minus 33.000)
- B1 TV: 57.000 (minus 14.000)
- TVR Info: 14.000 (stagnare)
- EuroNews: 7.000 (-10.000)
- Prima News: 2.700 (-600)
- Aleph News: 1.800 (-600)