BREAKING Citiți și voi cine se uită la Antena 3 și RTV! Amănunte INCENDIARE!

BREAKING Citiți și voi cine se uită la Antena 3 și RTV! Amănunte INCENDIARE!

BREAKING Citiți și voi cine se uită la Antena 3 și RTV! Amănunte INCENDIARE! Jumătate dintre românii care urmăresc seară de seară Antena 3 au vârste de peste 65 de ani, iar dintre televiziunile de ştiri, postul Intact are cel mai scăzut număr de telespectatori tineri, potrivit unei analize publicate de Forbes. În perioada 1 ianuarie-22 februarie 2019, Antena 3 a avut o audienţă medie naţională de 382.000 de telespectatori pe minut în prime-time (interval de maximă audienţă, 19.00-24.00).

Aproximativ 49% din această cifră este format din persoane cu vârste de peste 65 de ani, rezultă dintr-o analiză realizată de Forbes. Totuşi, România TV este lider pe segmentul 65+, cu un procent de 57,4%.

Cine se uită la Antena 3? (profilul telespectatorilor în prime-time)

Jumătate din audiența națională, în prime-time, a televiziunii Antena 3 este formată din telespectatori cu vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală ca mărime după România TV. Antena 3 are cele mai mici cifre procentuale din audiență pe targetul tânăr dintre toate televiziunile de știri.

În perioada 1 ianuarie – 22 februarie 2019, audiența medie a televiziunii Antena 3 a fost de 382.000 de telespectatori pe minut (orele 19:00 – 24:00), în scădere cu 24.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2018. Este a patra audiență națională după Pro TV (1.592.000), Antena 1 (950.000) și Kanal D (926.000).

Circa 49% din audiența în prime-time este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală ca mărime după România TV (57,4%) de pe segmentul televiziunilor de știri.

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o cotă de 32,9% din audiența națională a canalului Antena 3. Această pondere este cea mai mare de pe segmentul televiziunilor de știri, peste România TV (24,3%), Realitatea TV (24,6%) și canalul public TVR 1 (27,4%).

De altfel, circa 93,1% din publicul Antenei 3 are vârste de peste 45 de ani.

Publicul tânăr are cote procentuale reduse. Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezentă în proporție de 1,1%, sub România TV (1,3%), dar ceva mai mare decât la Realitatea TV (1%).

De asemenea, grupa de vârstă 25 – 34 de ani deține o pondere de doar 0,9%, cea mai mică de pe nișa știrilor: România TV (2,1%), Realitatea TV (2,4%), B1 TV (2,4%) și Digi24 (7,1%).

În total, persoanele cu vârste între 18 și 44 de ani sunt în proporție de 5,6% la Antena 3, cea mai mică cifră de pe nișa știrilor, România TV (7,6%), Realitatea TV (14,5%), B1 TV (13%) și Digi24 (22,8%).

Aproape o treime (29,4%) din audiența în prime-time a canalului Antena 3 este formată din telespectatori cu studii superioare. Este o cifră mai mare decât la România TV (20,4%). Targetul cu studii primare este în proporție de 17,7%, iar cel cu studii medii are o cotă de 52,3%.

Publicul feminin este mai numeros decât cel masculin: 54,4%, respectiv 45,6%. Antena 3 este televiziunea cu cel mai numeros public feminin de pe nișa știrilor TV.

Cine se uită la România TV? (profilul telespectatorilor în prime-time)

Mai mult de jumătate din audiența canalului de știri România TV în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Pe acest segment de public, România TV are cea mai mare cifră procentuală dintre toate televiziunile de știri.

În perioada 1 ianuarie – 22 februarie 2019, audiența medie a televiziunii România TV, în prime-time, a fost de 358.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Se află pe locul 5 în topul audienței naționale după Pro TV (1.592.000), Antena 1 (950.000), Kanal D (926.000) și Antena 3 (382.000).

Ratingul televiziunii România TV, înregistrat în perioada amintită, este mai mic cu 61.000 de persoane față de cel obținut în același interval de timp al anului 2018.

Peste jumătate din audiența acestei televiziuni este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 57,4%. Cifra procentuală este cea mai mare de pe nișa televiziunilor de știri: Antena 3 (49%), B1 TV (43,9%), Realitatea TV (46,2%) și Digi 24 (36,4%).

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani are o pondere de 24,3% din audiența România TV. Astfel, 81,7% din audiența acestei televiziuni este reprezentată de telespectatorii cu vârste de peste 55 de ani.

Telespectatorii cu vârste între 18 și 34 de ani dețin o cotă de 3,4%.

În funcție de educație, persoanele cu studii superioare sunt în proporție de 20,4%, cea mai redusă cifră procentuală de pe nișa televiziunilor de știri. Audiența cu studii primare are o cotă de 24,1%, cea mai ridicată de pe segmentul știrilor TV.

Publicul feminin este reprezentat la România TV în proporție de 51,6%, a doua cifră procentuală după Antena 3 (54,4%).



Trimite pe WhatsApp


Citește și:

populare
astăzi

1 Așa o fi?

2 Scandalul ia amploare! Răsturnare de situație în dosarul banilor șterpeliți din fondul Direcţiei de Informaţii…

3 Jeguri ordinare! / Cîțu, o nouă numire cu cântec

4 Scuipați aici! / Căca-ne-am în ea de țară, care hrănește la sân toți șobolanii în timp ce bietul popor ia drumul…

5 Mister elucidat / Cine este criminalul Elenei, escorta ucisă cu cruzime în Italia