Cătălin Drulă (USR) despre eșecul autostrăzii Lugoj/Deva: „Toată povestea miroase a șantaj și șpăgi. Cetățenii sunt pe ultimul loc în această mascaradă.”

Cătălin Drulă (USR) despre eșecul autostrăzii Lugoj/Deva: „Toată povestea miroase a șantaj și șpăgi. Cetățenii sunt pe ultimul loc în această mascaradă.”

Cătălin Drulă (USR) despre eșecul autostrăzii Lugoj/Deva: „Toată povestea miroase a șantaj și șpăgi. Cetățenii sunt pe ultimul loc în această mascaradă.” Deputatul USR Cătălin Drulă, membru în Comisia de transport, îi critică pe ministrul Transporturilor și Compania de Autostrăzi (CNAIR) pentru eșecul recepționării lucrărilor la lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva. Drulă acuză presupuse acte de corupție și scrie într-o postare pe Facebook că ”toată povestea miroase a șantaj și șpăgi”.

 ”La 6 ani de la debutul lucrărilor la Autostrada Lugoj – Deva loturile 3 și 4, am ajuns la momentul deschiderii circulației, după nenumărate întârzieri, cauzate de indolența și incompetența autorităților (nu de urși sau lileci). Recepția lucrărilor fusese programată pentru ieri, 12.08.2019, însă ministrul Cuc împreună cu cei din CNAIR au început un nou circ mediatic, refuzând să facă recepția lotului 3”, scrie Drulă.

Reacția deputatului USR vine după o nouă întârziere în deschiderea pentru circulație a celor 43 de kilometri din autostrada Lugoj – Deva la care se lucrează încă din 2013.

”Acești 43 de kilometri de autostradă sunt extem de importanți pentru România, ca parte din coridorul european Constanța-Nădlac. Practic, după deschidere am avea autostradă continuă de la Sibiu la Nădlac cu excepția unui sector de 9km din Lugoj-Deva lot 2 (cel cu vestitele tuneluri) care abia de o lună este în relicitare”, arată Drulă.

El îi acuză pe Cuc și pe responsabilii din CNAIR că refuză recepționarea lucrărilor, obligându-i pe șoferi să meargă pe drumurile naționale, extrem de aglomerate.

”Pe drumul național paralel DN7 și apoi DN68A se circulă îngrozitor în perioadele aglomerate și sunt numeroase accidente cu victime. Avem numeroase filmări de la sol și din drone care arată că autostrada este perfect circulabilă și sigură. Orice lipsuri și probleme ar exista (și întotdeauna există la o construcție de asemenea amploare), se rezolvă în lunile de după deschiderea traficului, de altfel există și un mecanism tehnic prevăzut special pentru asta – anexa la procesul-verbal de recepție a lucrărilor. Întârzierea deschiderii circulației este cel puțin iresponsabilitate. Dar mai degrabă corupție. Toată povestea miroase a șantaj și spăgi. Probabil nedate (cât/cui trebuie). La fel ca la Sebeș-Turda lot 3 unde autostrada a fost ținută 8 luni închisă, ca apoi (cu minime remedieri, mai mult de ochii lumii) să fie deschisă fără probleme. Cetățenii sunt pe ultimul loc în această mascaradă, deși din banii lor e construită autostrada. Îl întreb pe ministrul Cuc: cine răspunde de eventualele accidente de pe ultra-aglomeratul și nesigurul drum național în timp ce autostrada perfect folosibilă stă închisă?”, scrie Drulă.


Citește și:

populare
astăzi

1 Așa se scrie istoria, oameni buni, din lucruri mărunte și neștiute...

2 Misterioasa navă iraniană care s-a întors ieri, subit, după trei ani, acasă

3 Document secret rusesc obținut de Washington Post

4 Foarte interesante amănunte...

5 Ucraina a încălcat „linia roșie nucleară” a Rusiei? / Culisele unui atac ucrainean asupra unei ținte-cheie din Rusia