Cea mai puternică locomotivă hibridă a pornit la minus 40 de grade Celsius

Cea mai puternică locomotivă hibridă a pornit la minus 40 de grade Celsius

O locomotivă hibridă, propulsată cu electricitate și carburant, cea mai puternică de acest gen, a fost pornită în condiții de frig extrem, în cadrul unui experiment desfășurat în nord-estul Chinei, a anunțat joi producătorul CRRC Ziyang Co, informează Xinhua.

Sursa foto: www.crrcgc.cc

Experimentul a fost realizat în Hulunbuir, în nordul Regiunii Autonome Mongolia Interioară, joi dimineața, când temperatura din mediul exterior era de minus 40 de grade Celsius.

În ciuda vremii geroase, temperatura din cabină a fost de 25 de grade Celsius, iar bateriile au indicat o temperatură de 12 grade Celsius, corespunzătoare pentru această operațiune.

Evenimentul a încheiat o serie de experimente ce au vizat locomotiva hibridă, potrivit lui Xiang Jun, directorul companiei cu sediul în provincia chineză Sichuan.

La 7 ianuarie, locomotiva a fost pornită la minus 30 de grade Celsius, în nord-estul Chinei, iar în august 2016 a funcționat la temperaturi ridicate, în nord-vestul țării.

Locomotivele hibride sunt prietenoase cu mediul, economice și mai puțin zgomotoase, a precizat Xiang. Succesul experimentelor realizate atât la temperaturi foarte scăzute cât și în condiții de caniculă au demonstrat că cea mai puternică locomotivă hibridă din lume poate funcționa în diverse tipuri de mediu, a mai spus el.

AGERPRES


populare
astăzi

1 „Venea Mercedesul şi mă lua dimineaţa, aveam apartament în închisoare, puteam să aduc 100 de femei!”

2 Noua Eră / Priviți cu cine s-a căsătorit acest japonez de 53 de ani!

3 Dragoş Damian / Ceauşescu avea ca plan de ţară industrializarea şi internaţionalizarea. Ironic, după 35 de ani în care am închis sute de fabrici, uzine…

4 Asta e „marea” Rusie, care se pretează la așa ceva?

5 Daciana Sârbu își apără relația cu „cârlanul”