
Cele mai mari cifre din istoria Euronews România joi seara la dezbaterea Nicușor Dan-George Simion
Prima dezbatere dintre cei doi candidaţi la alegerile prezidenţiale, Nicuşor Dan şi George Simion a adus o serie de premiere pentru EuroNews România, postul care a organizat evenimentul. Euronews a fost joi seara în top trei audienţe pe publicul urban şi comercial, dar a înregistrat cifre-record şi pe canalul de YouTube, unde a fost transmis, scrie Paginademedia.ro .
Audienţele posturilor de televiziune, pe intervalul dezbaterii:
Euronews România, un post care în mod obişnuit se află mult mai jos în clasament, a intrat pentru prima dată de la lansare în top 10 televiziuni la nivel naţional. Postul a avut aseară o medie naţional de 272.000 de persoane. Televiziunea de ştiri a fost aseară pe poziţia a şaptea, cu cifre apropiate de Antena 3 CNN.
Cifrele obţinute aseară de Euronews la nivel naţional au fost de 30 de ori peste media pe care televiziunea a înregistrat-o în luna aprilie.
La oraşe, Euronews reuşeşte încă o premieră. A fost a treia televiziune, după Pro TV şi Antena 1, poziţinându-se pentru prima dată de la lansare peste toate posturile de ştiri clasice. Dezbaterea a avut la oraşe o medie de 233.000 de persoane, media pe minut.
Televiziunea de ştiri a avut poziţia a treia şi pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, unde a obţinut o medie de 135.000 de persoane.
Dezbaterea de pe Euronews, record şi în online
Dezbaterea a avut un public consistent şi în online, pe canalul de YouTube unde s-a transmis şi pe Facebook. Din datele obţinute de paginademedia.ro, live-ul de pe YouTube a înregistrat un milion de vizualizări şi a avut un vârf de 137.000 de persoane simultan pe live.
Live-ul de pe Facebookul Euronews România a înregistrat 600.000 de vizualizări.
Totodată, dezbaterea Euronews a fost menţionată două zile la rând de unul dintre cele mai influente newslettere, Politico’s Brussels Playbook, al publicaţiei Politico.