El este cercetătorul anchetat de cinci agenţii de intelligence pentru posibilitatea scurgerii virusului

Potrivit unui raport al Australian Daily Telegraph, aşa-numita organizaţie Five Eyes - umbrela agenţiilor de inteligence din Australia, Canada, Noua Zeelandă, Marea Britanie şi SUA - investighează un cercetător senior al Institutului de Virologie Wuhan, pe nume Peng Zhou, care este suspectat de implicare într-o potenţială scurgere a virusului Wuhan din laborator.

Raportul susţine că spionii de la Five Eyes examinează „dacă virusul COVID-19 provine de pe o piaţă de animale sau dacă virusul, care ar fi apărut în mod natural, a putut fi eliberat din laboratorul de nivel patru din Wuhan, care studia coronavirusuri mortale la lilieci.”

Raportul notează, de asemenea, că guvernul australian a cofinanţat studiile făcute de Zhou şi de Shi Zhengli, o cercetătoare de la acelaşi institut, cu privire la viruşii purtaţi de lilieci, în cooperare cu guvernul chinez.

Dezvăluie că omul de ştiinţă a petrecut, de asemenea, trei ani la Australian Animal Health Laboratory între 2011 şi 2014, lucrând la un studiu care a implicat transportarea liliecilor din Queensland, Australia, în laborator, cu scopul de a fi disecaţi şi studiaţi pentru a înţelege viruşii.

Cercetările au descoperit că „liliecii sunt medii bogate în virusuri emergente, inclusiv multe care sunt extrem de patogene şi pot infecta omul şi alte mamifere” şi „multe dintre ele au o mortalitate semnificativă la om şi la alte mamifere”, afirmă raportul.

O analiză a publicaţiei Zerohedge intitulată  Este acesta omul din spatele pandemiei de virus Wuhan?  menţiona că Peng, în calitate de şef al grupului de cercetare cu privire la obţinerea imunizării la virusuri de liliac, a încercat să angajeze doi cercetători, în noiembrie anul trecut, care ar fi avut sarcina de a folosi lilieci „pentru a cerceta mecanismul molecular care permite virusurilor Ebola şi SARS să stea în stare latentă mult timp fără a provoca infectarea”.

China a refuzat accesul SUA la laboratorul de la Wuhan, potrivit secretarului de stat american, Mike Pompeo. SUA a cerut de la jumătarea lunii ianuarie 2020 accesul cercetătorilor în laboratorul Wuhan, pentru a înţelege ce se petrece acolo.

Institutul,  despre care agentul israelian Danny Shoham atrăgea atenţia că desfăşura programe bacteriologice comune  - militar-civile - a ajuns pe radarul agenţiilor de informaţii din SUA după ce s-a aflat că  administraţia Obama a finanţat cercetările  de mai mulţi ani, cu implicarea dr. Anthony Fauci, care acum conduce echipa de răspuns la criza de sănătate din SUA, cauzată de focarul virusului Wuhan.

Cu zece zile în urmă, dr. Luc Montagnier, laureat al premiului Nobel pentru descoperirea virusului HIV,  a afirmat că virusul Wuhan ar fi sintetic şi făcut în laborator prin manipulare genetică  şi că ar conţine secvenţe de genom HIV.

Un microbiolog rus de renume mondial  a susţinut săptămâna trecută  că acelaşi virus Wuhan care a generat pandemia COVID-19 este rezultatul muncii cercetătorilor din Wuhan care au făcut „lucruri absolut nebuneşti” în laboratorul lor.

Un director al laboratorului Universităţii din Texas care a vizitat Institutul Wuhan în 2017, afirmă că ar fi o prostie să se respingă ideea că virusul Wuhan ar putea scăpa din laborator, subliniind că „se întâmplă accidente” în astfel de laboratoare, scrie  Epoch Times .