FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

Pe lângă mărcile Epocii de Aur, simboluri din perioada Ceauşistă au fost imprimate şi pe pungile de cadouri: bancnote de 25 şi de 100 de lei, radiouri, imagini cu pionieri, şoimi ai patriei sau reclame în spiritul vremii. „Am dorit să recreăm atmosfera din anii 80“, spune Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România, potrivit paginademedia.ro .

Colţul Epocii de Aur, amenajat în magazinele Carrefour precum Alimentarele de pe vremuri, va fi prezentat clienţilor retailerului timp de o săptămână, până în 7 mai.

Mărci care au supravieţuit şi acum sunt prezente pe rafturi, de la cafeaua Amigo. Pepsi, săpunul Fa şi crema Doina, la Nivea, pasta de dinţi Cristal, ciocolata Rom şi bicicletele Pegas.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 „Ăsta e de neatins, că e omul lui Stănescu, iar funcția celuilalt nu poate fi desființată, că e omul lui Thuma”

2 BREAKING Harta care dă fiori prin primării...

3 Așa o fi? / Informația a părut de la început dubioasă...

4 VIDEO Priviți, ucrainenii au căutat secrete rusești într-o dronă „Gerbera” și au găsit un filmuleț cu o fabrică din parcul științific Aotexing din She…

5 Adrian Năstase, alături de Xi Jinping, Vladimir Putin și Kim Jong Un la parada militară de la Beijing