FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

Pe lângă mărcile Epocii de Aur, simboluri din perioada Ceauşistă au fost imprimate şi pe pungile de cadouri: bancnote de 25 şi de 100 de lei, radiouri, imagini cu pionieri, şoimi ai patriei sau reclame în spiritul vremii. „Am dorit să recreăm atmosfera din anii 80“, spune Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România, potrivit paginademedia.ro .

Colţul Epocii de Aur, amenajat în magazinele Carrefour precum Alimentarele de pe vremuri, va fi prezentat clienţilor retailerului timp de o săptămână, până în 7 mai.

Mărci care au supravieţuit şi acum sunt prezente pe rafturi, de la cafeaua Amigo. Pepsi, săpunul Fa şi crema Doina, la Nivea, pasta de dinţi Cristal, ciocolata Rom şi bicicletele Pegas.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 VIDEO Iranul a umblat la „cutia cu maimuțe”?

2 Ce se întâmplă oare? / Un editorial care dă de gândit despre PSD. S-a format masa critică pentru măturarea grupării Ciolacu-Grindeanu?

3 Uite un caz despre ce înseamnă școală și justiție în Ro...

4 Cea mai nouă și dătătoare de speranță predicție a lui Ray Kurzweil, unul dintre cei mai cunoscuți futurologi ai Silicon Valley

5 Onestitate marca USR...