FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

Pe lângă mărcile Epocii de Aur, simboluri din perioada Ceauşistă au fost imprimate şi pe pungile de cadouri: bancnote de 25 şi de 100 de lei, radiouri, imagini cu pionieri, şoimi ai patriei sau reclame în spiritul vremii. „Am dorit să recreăm atmosfera din anii 80“, spune Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România, potrivit paginademedia.ro .

Colţul Epocii de Aur, amenajat în magazinele Carrefour precum Alimentarele de pe vremuri, va fi prezentat clienţilor retailerului timp de o săptămână, până în 7 mai.

Mărci care au supravieţuit şi acum sunt prezente pe rafturi, de la cafeaua Amigo. Pepsi, săpunul Fa şi crema Doina, la Nivea, pasta de dinţi Cristal, ciocolata Rom şi bicicletele Pegas.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 Anumiți „grei” din intelligence beneficiază de o protecție specială, care îi face imuni?

2 Surprinzătorul nume ales de Polonia pentru avioanele lor F-35 / Imagini în premieră din SUA cu primul F-35 polonez, aproape finalizat

3 Încă o dovadă a „corectitudinii” occidentale... Ți se face scârbă când citești așa ceva...

4 Interesante amănunte / Într-o veche mină din Bihor zace cheia care poate salva Europa din dependența de China

5 Degringoladă la Rapid / Săpunaru, monument de nesimțire. „Ori te lași, ori îl dai afară”