Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Află detalii aici. De acord

INTERESANT! Siteul PROPAGANDEI RUSEȘTI în România a fost ÎNCHIS!

Russia Today a rămas fără site în România! Varianta românească a siteului Russia Today nu mai poate fi accesată începând de luni seară, scrie Flux24. Domeniul online deținut de RT România a fost suspendat, conform precizărilor companiei care administrează contul.

Compania nu precizează motivele exacte, dar indică trei posibilități:

Depasirea datei de scadenta a facturilor.

Rularea pe server de scripturi malitioase (trojani, malware, rootkit etc.)

Trimiterea mesajelor de tip SPAM

Editorul Russiatoday.ro este Dan Mușetoiu, care a lucrat la mai multe posturi tv din România.

Siteul are și un cont de facebook unde ultima postare are data 29 iunie.

Russia Today este unul din organele de propagandă ale Rusiei în lume alături de Sputnik. Acum 2 ani, Vocea Rusiei a renunțat la secțiunea în limba română.

Galerie foto și documente



Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 Replica lui Liviu Avram la minciunile lui Nicolicea. Oameni buni, nemernicii ăștia sunt din ce în ce mai agres…

2 ALERTĂ Codrin Ștefănescu anunță că PSD va modifica legile pentru ca magistrații care au „greșit” față de corup…

3 Cum arată calculele. O prezență mare la vot îngroapă PSD

4 EXPLOZIV! „Trimite-mi poze cu poarta fericirii, să-ți văd blănița!“ Scandal sexual cu un episcop şi o femeie …

5 Info. SCANDAL la Guvern! Dăncilă a cerut intimitate înainte de a vorbi cu președintele! A dat-o afară din biro…

recomandări

Te ia DNA: Florin Lungoci

S-a lansat Milionarul pentru Android! Descarcă din Play Store

Tesla lansează primul SUV - Model X