Linie telefonică destinată informării clienţilor din turism

Linie telefonică destinată informării clienţilor din turism

Direcţia Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) a deschis o linie telefonică dedicată persoanelor care doresc să afle detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate, potrivit unui anunţ postat marţi pe pagina de Facebook a Ministerului Turismului - actuala Direcţie Generală Turism din MEEMA.

"La nivelul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri - Direcţia Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora şi implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situaţiei epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751.122.311. Pe această cale, vă adresăm rugămintea să apelaţi acest număr de telefon doar dacă vă aflaţi într-una dintre situaţiile mai sus menţionate", se menţionează în anunţul făcut de Direcţia Generală Turism din Ministerul Economiei.

La începutul acestei luni, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a făcut un apel la românii care au plătit avansuri la agenţiile de turism să nu meargă să ceară banii înapoi, "pentru că nu au de unde să-i dea şi riscă să introducă firmele în faliment", arătând că lucrul cel mai prudent ar fi "să mai aştepte sau să ceară un voucher de la agenţie, o reprogramare". AGERPRES


populare
astăzi

1 Adevărații șefi ai României, la ei e cheia...

2 O informație care dă de gândit...

3 VIDEO „Taci dracu' din gură, ești altă generație, nu vă suport” / Claudiu Bleonț și-a umilit fetița pe scenă

4 VIDEO Nicușor Dan a luat-o razna? Serie de gafe la dezbaterea de la TVR

5 Aceste lucruri se petrec în „curata” Germanie... La Amsterdam, unde abia poți respira pe anumite străzi din cauza „ierbii”, cum o fi?