Marketing online: de la Web Design la Social Media | Cum oferi o experiență completă clienților tăi în mediul digital?

Pentru a oferi o experiență unitară și completă actualilor și potențialilor tăi clienți, este esențial să te înarmezi cu tactici multiple de marketing online. Promovarea în mediul digital este mai mult decât reclamele pe motoarele de căutare și social media. Un brand care generează vânzări se concentrează, în primul rând, pe o experiență de calitate a utilizatorului (UX).

Secretul afacerilor de succes constă tocmai în maniera holistică de construire a strategiei de marketing online. Trebuie să înțelegi fiecare aspect al prezenței tale în online contribuie la conturarea unei identități puternice, adânc întipărite în mintea consumatorului.

Iată, așadar, care sunt principalele aspecte care diferențiază un business de succes de o afacere prezentă în online:

1. Site rapid, interactiv și optimizat pentru mobil

Aproximativ 47% dintre utilizatori se așteaptă ca un site să se încarce în 2 secunde sau chiar mai puțin, iar peste 60% dintre ei îl accesează de pe un dispozitiv mobil. Cum interpretăm aceste statistici? Ca o preferință generală a consumatorilor pentru sedii virtuale rapide, primitoare și în pas cu tehnologia!

Ce se întâmplă dacă site-ul tău nu îndeplinește aceste criterii? Crește bounce rate-ul! Cu alte cuvinte, potențialul tău client părăsește pagina după câteva secunde, fără să vizualizeze conținutul efectiv disponibil pe pagina ta.

Așadar, primul aspect important de bifat pe lista ta: un web design mobile friendly, bine-structurat și care să asigure un nivel optim de viteză la încărcarea paginilor!

2. Optimizare SEO

La o primă vedere, ai spune că optimizarea SEO te ajută doar pe tine să obții o poziție mai bună în motoarele de căutare, deci mai mult trafic și conversii. 

În realitate, și experiența utilizatorului are de câștigat. Dacă tu aloci fiecărei pagini/fiecărei categorii de produse și fiecărui articol de blog un cuvânt-cheie potrivit, riscul ca site-ul tău să ofere produse sau informații cu relevanță scăzută pentru consumator scade. Mai exact, potențialul client găsește informațiile potrivite la momentul potrivit!

Nu neglija, așadar, nici optimizarea SEO!

3. Ține-ți clienții aproape!

Social Media Marketing te ajută să creezi o adevărată comunitate! Păstrează un flux continuu de comunicare cu actualii și potențialii tăi clienți, ține-i la curent cu ce este nou, cu activitățile companiei și ale echipei, fără a te concentra 100% pe mesaje de vânzare. În acest fel, oamenii vor dezvolta un anumit grad de loialitate față de brandul tău și se vor întoarce constant la tine.

SEO 365 este o agenție de Marketing online care îți pune la dispoziție o gama de servicii complete. Specialiștii în Web Design, SEO, Copywriting și Social Media sunt gata să-ți asigure o interacțiune de calitate cu potențialii tăi clienți. Dacă ai nevoie de un plus de vizibilitate, profită de oportunitatea unei sesiuni de consultanță gratuită, oferită de echipa SEO 365 în această perioadă.


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 No comment: Ce scrie Rizea despre „Dănuța Budeanu” și „site-ul cuplului Firea / Pandele”

2 Groparii României. Oamenii din umbră / Unde credeți că greșește omul ăsta?

3 Adevărul despre ce se întâmplă în America?

4 Cine este Dorinel Umbrărescu, cel mai puternic constructor român. A câștigat într-o lună contracte de 2 miliar…

5 VIDEO Ceaușeasca și Bobu, varianta 2020. Oameni buni, acesta este PSD!