Ministerul Culturii: Propunerea "Hora" - aleasă identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918

Propunerea "Hora" a agenției de publicitate FCB BUCHAREST a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului, informează Ministerul Culturii și Identității Naționale (MCIN), într-un comunicat transmis luni AGERPRES.

Sursa foto: Ministerul Culturii / Facebook

"Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită 'Hora'. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. Logo-ul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere", precizează MCIN.

Identitatea vizuală câștigătoare a fost aleasă, în urma concursului de idei lansat de MCIN, împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNArte, la care au participat pro bono trei agenții, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New.

Potrivit MCIN, toate cele 13 propuneri sunt în continuare disponibile la adresa http://centenar.cultura.ro/logo.

AGERPRES


Trimite pe WhatsApp

Citește și:

populare
astăzi

1 Andreea Esca, vedeta Pro TV, confirmată pozitiv cu noul coronavirus

2 ULTIMA ORĂ 20 de state din Europa interzic accesul românilor sau le impun restricții la intrarea pe teritoriil…

3 VIDEO Prins asupra faptului, amantul unei craiovence a fugit 3 kilometri în pielea goală, în timp ce soţul înş…

4 „Adio, Grecia! Nu mai mergem în viața noastră!” Revoltă pe forumuri, după ce Grecia a decis să suspende tempor…

5 VIDEO Această formă de viață se numește Codruța Cerva, vedetă la Cocina TV și lider al trepanaților din Piață