Selly a investit 300.000 de euro în „Romina, VTM!“ . „Am avut emoții, pentru că venim cu banii de acasă“

Selly a investit 300.000 de euro în „Romina, VTM!“ . „Am avut emoții, pentru că venim cu banii de acasă“

Câteva comedii românești lansate în ultimele luni au avut un succes uriaș de box-office, dar nu tot profitul ajunge la producători.

Selly și Nicole Cherry, la lansarea filmului „Romina, VTM!“

Lansat în cinematografe pe 2 ianuarie, filmul „Romina, VTM!“ – o producție Vidra Production în colaborare cu Selly Media Network – a avut 343.950 de bilete vândute și încasări de 9,1 milioane de lei (aproximativ 1,95 milioane de dolari). De altfel, pelicula a intrat și în în topul filmelor cu cele mai mari încasări în 2023 , conform IMDb/BoxOfficeMojo.

Alături de Nicole Cherry, care are rolul principal, din distribuția filmului mai fac parte Tzancă Uraganu, Bogdan de la Ploiești, Matei Dima, Costel Biju și Costi Max, Cosmina Păsărin, YNY Sebi, Rareș Mariș, Berechet etc.

Selly, care este co-producător al filmului, dar are și un rol în peliculă, spune că investiția lui s-a ridicat la aproximativ 300.000 de euro, însă nu a fost lipsită de riscuri.

Pe luna ianuarie am înregistrat 345.000 de spectatori plătitori, ceea ce este o cifră foarte bună. Iar asta mă bucură și fiindcă în acest fel am contribuit și eu, și colegii mei, la revenirea acestui obicei de consum, acela de a ne întoarce în sălile de cinema. Însă filmul poate duce mai departe aceste cifre, fiindcă rămâne în cinematografe și în următoarele săptămâni“, a declarat Selly pentru Playtech .

Investiția în acest film s-a ridicat la circa 600.000 de euro. Banii au venit din partea mea și a partenerului meu, Vidra Productions. În ceea ce mă privește, investiția mea a fost între 250.00 și 300.000 de euro. Mărturisesc că am avut ceva emoții, pentru că venim cu banii de acasă. Ca atare, cum în orice proiect există o doză de risc, chiar dacă știam bine ce avem de făcut, am avut ceva emoții“, a spus vloggerul.

Vidra Productions, casa de producție a lui Matei Dima (BroMania), are în portofoliu și alte filme de succes care au bătut recordurile de încasări la momentul lansării lor: „Teambuilding“, „Miami Bici“, „5GANG: Un altfel de Crăciun“, „Tabăra“.

Totuși, din suma totală de la box-office, aproximativ o treime ajune la producător, așa cum a explicat Mircea Bravo, care și-a făcut și el debutul în cinema în 2022, cu o altă comedie de succes: „Mirciulică“ .

„Filmul a înregistrat până în prezent încasări de circa nouă milioane de lei, adică vreo două milioane de dolari. Cifrele astea ne asigură și recuperarea investiției, dar și un anume profit. Însă lumea trebuie să știe că nu toată această sumă ne revine nouă, producătorilor. În fapt, cea mai mare parte merge spre cinematografe, fiincă ele sunt principalul segment al infrastructurii în domeniu, cu taxele și impozitele pe care le au de plătit“, a mai declarat el pentru sursa citată.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 Cea mai mare notă luată de Piedone în viața lui a fost un 6...

2 VIDEO Soldați ruși spunând adevărul despre ce se întâmplă cu armata lor în Ucraina

3 VIDEO Frate, nu ți-ai dori să trăiești așa ceva... Ce o fi fost în capul piloților?

4 Urmează bomba acestor alegeri? / AUR nu îndeplinește „o condiție de fond, determinantă” și toate candidaturile ar putea fi respinse!

5 „A fost așa toată durata zborului de patru ore”