Viitorul mallurilor: Internetul, fantoma care bântuie jucătorii pe o piaţă în care este crucial „să te culci cu clientul“

Viitorul mallurilor: Internetul, fantoma care bântuie jucătorii pe o piaţă în care este crucial „să te culci cu clientul“

Starea din prezent a mallurilor din România nu este cea mai bună, mare parte din centrele comerciale existente având nevoie de modernizări. Astfel, mai mult de o treime din mall-urile din România ar trebui să treacă prin procese de înnoire şi îmbunătăţire, iar costurile totale necesare acestor îmbunătăţiri s-ar ridica la peste 200 de milioane de euro, apreciază oficialii companiei de consultanţă, proiectare şi project management Immpuls.

Pe această piaţă în care investiţiile sunt necesare pentru a face faţă unei competiţii mari, provocările nu vin doar de la celelalte centre comerciale, ci şi din evoluţia puternică a comerţului online şi a evoluţiei obiceiurilor de consum. Oportunitatea Internetului vine în special în contextul necesităţii creării unor experienţe pentru client în mall, mai ales având în vedere tendinţa research online & shop offline, gradul mare de penetrare al smartphone-urilor sau numărul de utilizatori de pe reţelele sociale. Utilizând aceste instrumente, un centru comercial poate fi mai aproape de vizitatori, poate afla ce îşi doresc, îi poate recompensa şi poate crea experienţe customizate.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 Articol dubios despre România apărut în presa de la Budapesta...

2 Maneaua care a înnebunit planeta. Melodia este în centrul unei controverse uriaşe

3 Sfidare fără precedent / Kazahstanul a vândut Statelor Unite 81 de avioane militare de fabricație sovietică, prin intermediul unor firme offshore!

4 Ce se întâmplă în China?

5 VIDEO Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990