Violența și sexul din media nu duc la creșterea vânzărilor, potrivit unui studiu al Universității din Ohio

Violența și sexul din media nu duc la creșterea vânzărilor, potrivit unui studiu al Universității din Ohio

Un studiu al Universității din Ohio (SUA) conchide că sexul și violența din televiziune, cinema și presă nu fac să crească vânzările, dezmințind astfel o concepție care a marcat timp de decenii publicitatea, relatează EFE. Studiul postat joi de Asociația Psihologilor Americani (APA) pe site-ul său asigură că, deși sexul și violența atrag mai mult publicul, acest lucru nu se traduce printr-o apreciere mai mare față de produsul căruia i se face publicitate.

În general, conținuturile violente sau cu încărcătură sexuală au un impact negativ sau sunt total lipsite de impact, potrivit concluziilor studiului. "Violența și sexul nu ajută și uneori chiar dăunează publicității", asigură studiul.

Experții au studiat reacțiile a 8.500 de participanți prin intermediul a circa o sută de experimente pentru a determina efectele sexului și violenței în privința atitudinii față de marcă, a intenției de cumpărare și a memorării de către clienți.

Conținutul sexual a afectat negativ memorarea produsului, în timp ce atitudinea față de marcă a fost negativă la reclamele cu conținut violent, față de un conținut clasificat drept neutru, conchide studiul. AGERPRES


Citește și:

populare
astăzi

1 Israelul retrage din serviciu bateriile sale de rachete Patriot. Cum explică experții decizia și ce se poate întâmpla cu ele

2 Misterul bărbatului răpit din parcarea Cortina Residence din Sectorul 1

3 Nu are noroc în dragoste și a ieșit cu 6 bărbați în 7 luni ca să-și găsească „jumătatea”

4 VIDEO „Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”

5 Știați cine sunt persoanele care inspectează Sfântul Mormânt încă din Vinerea Mare, înainte de miracolul Luminii Sfinte?