Următorul tun din Sănătate: SMURD va înghiţi Ambulanţa/Miza-un miliard de euro anual

Următorul tun din Sănătate: SMURD va înghiţi Ambulanţa/Miza-un miliard de euro anual

După ce o tentativă de înghiţire a Serviciului de Ambulanţă de către SMURD a fost deturnată în ultima clipă la sfârşitului anului trecut, băieţii deştepţi care se află în spatele acestui proiect de proporţii financiare uriaşe, cel puţin un miliard de euro anual, râcâie din nou la uşa lui Ponta pentru a grăbi luarea unei decizii. Unul din pionii acestui proiect este cel care se recomandă analist politic şi militar, adică sluga lui Dan Voiculescu de la Antena3, Radu Tudor. Puţină lume ştie că acest personaj, în aparenţă doar un amărât de mâncător de căcat retribuit, este unul din decidenţii fundaţiei care administrează SMURD. Ocupând chiar o poziţie cheie în Consiliul Director al SMURD, alături de Raed Arafat.

Ceea ce este cinic în acest caz este faptul că acum, sub sigla PSD, se fac iarăşi angajări pe durată determinată la Serviciile de Ambulanţă judeţene. Iar, ca şi între 2007-2009, mii de oameni îşi fac iluzii şi dau şpăgi consistente pentru un loc de muncă iluzoriu. Balonul de săpun se va sparge imediat după terminarea alegerilor prezidenţiale. Dar, până atunci, nişte zeci de mii de voturi din toată ţara, de la nişte amărâţi minţiţi, nu strică la portofelul electoral al PSD. 

Ceea ce acum SMURD clamează ca fiind un serviciu pentru care şefii Fundaţiei pentru SMURD nu sunt remuneraţi, după preluarea Ambulanţei se va transforma într-o afacere pe bani foarte grei.


populare
astăzi

1 Documente / Această turnătoare a fost timp de 10 ani membră CNA...

2 Românul care l-a consiliat pe Trump anunță ce li se pregătește rușilor și coreenilor. „N-are nicio problemă să recurgă la metode foarte dure”

3 Are dreptate Mircea Marian / Coaliția de guvernare a mărit taxele și acum nu mai produce nimic

4 VIDEO Priviți, trupele speciale ale Ucrainei au spart frontul rusesc la Zaporojie și au eliberat o localitate strategică

5 VIDEO „Este cea mai amplă operațiune de transport feroviar din Europa din ultimii 30-40 de ani”